Lisac&Lisac

  |  Seminarji in delavnice   |  Odločili smo se za vašo ponudbo

Odločili smo se za vašo ponudbo

»Odločili smo se za vašo ponudbo« – to bo odgovor vaših strank in to bo edini stranski učinek branja tega pomembnega dokumenta. Te metode 100% delujejo, tudi v za vas in v vaši panogi.«

Odkrijte metode, s katerimi boste dramatično povečali učinkovitost vaših ponudb.

*Vaši kolegi bodo morda skeptični, ko jim boste pokazali tole, ko pa bodo videli rezultate, bodo lepo tiho in še vas bodo vprašali za nasvet. Garantirano!«

 

Pogosto nam potencialna stranka reče: »Prosim, pošljite ponudbo.« In kaj se zgodi potem? Pripravite ponudbo, kar vam včasih vzame veliko dela, potem pa ste na milost in nemilost prepuščeni stranki.

V strahu čakate na odziv in pogosto ga sploh ne dočakate. In niti ne veste, ali je stranka vašo ponudbo v resnici prebrala, razumela, ali ste sploh imeli možnost prodati … No, tej negotovosti lahko sedaj narediva konec!

Če želite izvedeti, kako boste vi in vaši prodajalci stranke s svojimi ponudbami prepričali in prodali veliko več kot vaša konkurenca, berite naprej. In za vedno pozabite na ponižno prosjačenje za naročila, na ugovore glede cen itn. Po novem bodo kupili. Garantirano!

Zadeva, bolje rečeno, operacija: »Odločili smo se za vašo ponudbo!«

Vašo ponudbo bodo prebrali, razumeli in KUPILI!

V tem pomembnem prodajnem dokumentu bova govorila o nekaterih najmočnejših prodajnih metodah, ki zanesljivo delujejo, vendar jih velika večina prodajalcev ne pozna in ne uporablja. Ste slišali za »Semmelweisov reflex«?

Ignaz Semmelweis, je bil madžarski zdravnik. V svoji bolnišnici je 10–35-odstotno smrtnost pri porodih zmanjšal na en sam odstotek!

Kako je to dosegel?

Z banalno preprosto metodo. Kolegom zdravnikom je predlagal, naj si po in pred pregledom pacienta umijejo roke! Njegov predlog je v začetku naletel na odpor in zaničevanje. Mnogi so bili prepričani, da roke gospodov zdravnikov nikakor ne morejo biti razlog za infekcije. No, ker metoda ni bila zelo komplicirana – umivanje rok z razkužilom – so jo kljub dvomom počasi vpeljali tudi v druge bolnišnice.

In rezultat je bil povsod isti. Drastično zmanjšanje umrljivosti.

Ste za podobne pozitivne rezultate, kot jih je na enostaven način dosegel dr. Semmelweiss?

Za vas sem pripravil nekaj posebnega!

Vse je tako enostavno, kot umivanje rok z dezinfekcijskih sredstvom. In deluje! Tudi v vaši panogi, tudi za vaše podjetje! Predvsem v teh časih, ko se je stanje na trgu spremenilo in moramo spet aktivno prodajati, potrebujete dodaten nasvet in dodatno pomoč. Pokazal vam bom, kako izboljšati vaše ponudbe, ponudbe vaših prodajalcev.

Ne zgolj pokazal, kar jaz vam bom ponudbo spremenil, da bo delovala! DA bo prodajala!  Ste za?

Za vas imam ponudbo, pri kateri ne tvegate ničesar, donosi pa so lahko res lepi. Seveda nisem edini, ki je odkril preprosta pravila, ki delujejo pri pripravi učinkovitih dobičkonosnih ponudb. Je pa res, da sem se o prodaji in pripravljanju učinkovitih ponudb, odkar sem leta 1989 ustanovil svoje prvo podjetje, nekaj naučil. V resnici živim od pisanja dobrih ponudb. Samo za svoje podjetje mi je pisanje dobrih ponudb prineslo približno 5 milijonov evrov.

Dober prijatelj mi je že zdavnaj rekel: »Lahko je tebi Aleš … kadar potrebuješ denar, ga pač natisneš … napišeš ponudbo, jo natisneš, pošlješ strankam in pogledaš, koliko naročil in vplačil je na računu podjetja.« V bistvu ima prav, ampak to velja tudi za vaše ponudbe!

Če je ponudba dobra, če deluje, če stranke kupujejo, je vredna več kot sveže tiskani bankovci!

Ste zato, da skupaj natisneva nekaj (sto, tisoč, milijon) bankovcev? Do sedaj sem napisal veliko ponudb, verjetno ne poznate Slovenca, ki jih je napisal več.

Pisal sem zase in za druge. Moje najboljše ponudbe so slovenska podjetja pošiljala tudi na več kot 350.000 naslovov (enkratna pošiljka). Za samo eno mojo delavnico smo poslali (štejem samo tiskane) več kot 680.000 ponudb. Ne bi jih poslali toliko, če ne bi delovale!

In vnaprej znam napovedati, ali bo ponudba delovala ali ne. In to s vsaj 95-odstotno zanesljivostjo!

Zakaj mi lahko zaupate?

Ker sem prebral praktično vse, kar je o pripravi ponudb, pisanju tekstov, ki prodajajo, mogoče prebrati. V Sloveniji sem gostil svetovno znane guruje marketinga in prodaje, založil in izdal več kot 150 knjig s področja prodaje (prodali smo več kot 400.000 knjig).

Sem edini Slovenec, ki je kadar koli predaval na Londonski šoli direktnega in interaktivnega marketinga. Kaj o meni menijo tuji guruji, lahko preberete v teh okvirčkih.

Sem tudi edini človek na tem planetu, ki je trikrat organiziral državno prvenstvo v pisanju ponudb (direktnem marketingu). In ni šlo za majhno stvar, zmagovalci so dobili dva avtomobila, potovanje v London … Predvsem pa je pomembno, da smo samo v okviru teh prvenstev v Sloveniji testirali več kot 870 različnih ponudb v vsaj 15 različnih panogah! Da o drugih testih in ponudbah, ki jih pišem za svoje stranke, ne govorimo …

Ampak vse to je manj pomembno. Boj pomembno je dejstvo, da lahko in da sem pripravljen pomagati tudi vam!

Pomembno! Metode, o katerih bova govorila, niso povezane s talentom. Tehnike, ki res delujejo, se lahko nauči vsak in še enostavne so. Kot umivanje rok …

Ne verjamete? V vsakem podjetju je en prodajalec, ki proda več kot polovica vseh drugih skupaj. V vsaki panogi obstajajo podjetja in ljudje, ki zaslužijo in prodajo več. So na vrhu piramide. Pa ne zato, ker bi imeli boljši izdelek ali storitev, temveč predvsem zato, ker znajo prodajati!

Ker napišejo boljše ponudbe! Če želite biti korak pred konkurenco, če želite izstopati iz povprečja, potem je to, kar sem pripravil, pisano ravno vam na kožo.

Obstajajo pri pripravi in dostavi ponudb kakšne skrivnosti? Da, veliko jih je. Dobre ponudbe pridejo v prave roke. Dobre ponudbe prejemniki preberejo. Pri dobrih ponudbah prejemniki vedo, kaj morajo in kaj se jim splača narediti. Dobre ponudbe v hipu ustvarijo ZAUPANJE. Zaupanje pa v hipu ustvarijo z nekaj enostavnimi metodami, z enostavnimi besednimi in stavčnimi zvezami …

“Ampak mi smo že marsikaj preizkusili, veste, naš položaj je specifičen …”

Ni res, čisto nič niste drugačni in prav nič specifični. Na svojih seminarjih in svetovanjih sem imel pravoslavnega duhovnika, direktorja pogrebnega servisa, podjetnika, ki je lastnik verige seks shopov, predstavnika dobrodelnih organizacij, ekološke kmete, prodajalce oken, vrat, bazenov, elektrike, programske opreme in ljudi, ki delajo za jedrsko elektrarno … Skratka, ni bilo panoge, za katero ne bi napisal ali jim vsaj pomagal pripraviti zmagovite ponudbe.

Vse, o čemer govorim, deluje tudi v vaši panogi. In tudi v vaši panogi nekatere ponudbe prodajo, druge pa so samo za star papir ali pa končajo med izbrisanimi ponudbami v računalniku vaših potencialnih strank!

Kaj je glavni razlog, da ne prodate toliko, kot bi lahko?

Večina ljudi o prodaji enostavno ne ve dovolj. Bere tabloide, gleda novice na televiziji in misli, da mora biti tako, kot je. Pravi podjetniki pa vedo, da si ljudje sami ustvarjamo okoliščine in da nam nihče ne bo pomagal, če si ne bomo pomagali sami.

Tudi med branjem tega pisma se morate zavedati, da je lahko skritizirati kar koli. Ni treba biti preveč pameten, da rečeš, da je nekaj brez veze, da ne bo pomagalo. Bolj produktivno in pametneje se je vprašati:

“Kako naj uporabim to, o čemer govori Aleš Lisac, da bom v svojem poslu povečal prodajo in dobiček?”

Pametni podjetniki poslušajo, berejo in PREIZKUSIJO ideje, ki prinašajo rezultate. Brez testiranja, brez akcije, brez NOVITET se ne bo nič spremenilo na bolje. Če si zdravniki ne bi začeli umivati rok, …

 

Kako mnogi prodajalci sami vse pokvarijo in sami sebe preprečujejo, da bi bili uspešnejši (poskrbite, da se ne boste tudi vi ujeli v to past)?

Eden od načinov, da v prodaji ne boste nikoli tako uspešni, kot bi lahko bili, je ta, da danes delate malo več in malo bolje kot včeraj. Na ta način vaš bančni račun ne bo nikoli poln, kot si želite.

Kaj naredijo običajni prodajalci, ko prodaja ne gre več tako dobro kot včasih? Malo več kličejo, malo dlje ostajajo v službi, napišejo več ponudb, malo znižajo cene … Končni rezultat?

Več dela za enako ali celo manj denarja!

Treba je NEKAJ spremeniti! Se strinjate? Seveda se, samo kaj spremeniti?

Usposobite svoje prodajalce, usposobite sebe, da boste začeli pripravljati boljše ponudbe. Ponudbe, ki jih, kot bi rekel znani filmski mafijski šef, nihče ne zna zavrniti (»Make them an offer they can not refuse.«) Jaz vam lahko povem, pokažem in tudi za vas bom pripravil ponudbo, ki je vaše stranke ne bodo zavrnile. Garantirano!

Kako?

Najprej vam bom povedal, kako. Nato vam bom pokazal, kje delate napake, na koncu pa vam bom še pokazal, kako mora izgledati VAŠA ponudba, če želite prodati več.

Za vas smo pripravili edinstven seminar, delavnico, kjer bomo skupaj obdelali pripravo ponudb, ki zanesljivo prodajajo. Pokazali vam bomo, kaj deluje, v praksi boste pokazali, kaj ste se naučili, mi pa vam bomo na vaših primerih (kopijah vaših konkretnih ponudb) pokazali, kaj in kako izboljšati.

Skratka, ne samo nujno potrebna teorija, temveč tudi praksa in izvedba.

Končni rezultat? Vaše ponudbe bodo prodajale bolje kot konkurenčne, bolje, kot so prodajale do sedaj.

Garantirano!

Za koliko boste izboljšali ponudbe? Po pravici povedano, se natančnega odstotka ne da napovedati. Dejstvo pa je, da se do sedaj še ni zgodilo, da ne bi izboljšal ponudbe stranke, za katero sem delal. Nekajkrat mi to ni uspelo v prvem poskusu (saj veste, v prodaji ne delamo napak, samo testiramo …), temveč v drugem ali tretjem. Ker imam voljo, znanje, izkušnje, metodologijo.

Kaj nam v vsakem poslu v resnici prinaša neodvisnost?

Preveč strank! Če jih je preveč, vi odločate o tem, s kom boste poslovali in koliko boste računali. Če jih ni dovolj, odločajo stranke. In z našo pomočjo boste lahko imeli vsaj veliko več strank, kot jih imate danes. Če se boste malo potrudili, pa jih bo preveč!

Ste za spremembo?

Na interaktivnem seminarju in delavnici »Odločili smo se za vašo ponudbo«, vas čaka tudi naslednje: 

  • Izpostavili bomo največje napake, ki jih trenutno delate v pripravi ponudb (večino z lahkoto odpravite).
  • Videli boste, kakšno je dejansko stanje pri vas, ker bomo delali na primerih vaših ponudb.
  • Skupaj bomo pripravili nove verzije vaših ponudb – skratka, z delavnice boste odšli s popravljeno ponudbo (to bom za vas naredil jaz osebno).
  • Dobili boste primer opomnika (»check listo«) – navodila za uspešno pripravo ponudb. Kot piloti boste sedaj tudi vi imeli orodje za preprečevanje katastrof.
  • Komentirali bomo vaše ponudbe in vam povedali, kako jih izboljšati.
  • Pokazali vam bomo, kaj vse vpliva na uspešnost ponudb. Ne gre samo za tekst, pač pa na učinek vsake ponudbe vpliva še 7 zelo pomembnih dejavnikov.
  • Opozorili bomo na besede, ki jih nikakor ne smete uporabljati.
  • Povedali vam bomo, katere besede garantirano delujejo in se jih splača uporabljati tudi v vaši panogi.
  • Govorili bomo o tem, kako izbrati in kako priti do prave baze potencialnih strank.
  • Pokazali vam bomo prodajno pismo, ki ste ga letos pozabili poslati in s katerim boste za 15 % povečali prodajo med vašimi (nekdanjimi) strankami.
  • Opozorili vas bomo na 5 največjih napak, zaradi katerih danes izgubljate veliko evrov.
  • Izdali vam bomo skrivnost, od česa je najbolj odvisno, ali bo vaša ponudba uspešna.
  • Pokazali vam bomo, kako določiti realen cilj vsakega pošiljanja ponudb! Kaj lahko s ponudbo sploh dosežemo, kdaj morate izbrati drugačno pot …
  • Povedali vam bomo tudi, kdaj se splača najeti zunanjega strokovnjaka.
  • Pokazali vam bomo, kako pogosto se splača komunicirati s strankami.
  • Pokazali vam bomo, kako prilagoditi vašo ponudbo različnim medijem (oglas, letak, e-mail, Facebook, tiskana ponudba).
  • Govorili bomo o tem, kako s pravimi besedami predstaviti koristi vaših izdelkov in storitev.
  • Pokazali bomo na različne vrste kupcev in kako jih vsakega na svoj način obvladati.
  • Pokazali vam bomo, kako se lotiti prodaje, kjer o prodaji odloča več ljudi, kjer je prodajni cikel dolg. Komu poslati ponudbo, kakšno, kdaj?
  • Pokazali vam bomo, kako ne dajati vtisa prodajalca, stranka vas mora imeti za svetovalca.
  • Kako pokazati na razliko med vami in konkurenco, kako stranki »servirati« takšne nakupne kriterije, da ji ne preostane nič drugega, kot da kupi pri vas.

 

Sprostite se za trenutek in si zamislite:

Kako bi bilo, če bi tudi vi lahko, kadar vas je volja, natisnili svoj denar – natisnili ponudbe, ki prodajajo več! Je mogoče prodati nekajkrat več, ne da bi vložili v prodajni proces več denarja?

Je mogoče, dragi moji. Sam sem bil priča ponudbam, kjer smo s spremembo 1,3% besedila povečali prodajo za 4-krat! Ja, na delavnici vam bom pokazal tudi ta primer. Še pomembneje pa je, da vam bom popravil vašo ponudbo!

 

Če se resno lotite priprave ponudb, morajo te nove in izboljšane ponudbe v kratkem postati vaš najdonosnejši način pridobivanja novih strank in zaključevanja prodaje pri obstoječih strankah. Ne gre za kakšno posebno znanost. Samo natančna navodila morate imeti.

»Odločili smo se za vašo ponudbo!« vam bodo navdušeno sporočale vaše stranke!

Izmed vseh delavnic, ki smo jih s področja pisanja ponudb ponudili trgu, je ta najbolj praktično naravnana.Teorije zgolj toliko, kot jo moramo povedati, potem pa praktično delo na vaših primerih. S seminarja boste odšli z natančnimi navodili za delo v vašem poslu.

In s kopijo vaše nove ponudbe! Če si ne boste vzeli časa, popravnega izpita enostavno ne bo. Po seminarju, ko boste poznali skrivnosti priprave  ponudb, ki delujejo! Popravili bomo vašo ponudbo.

Cena:

247 Eur + DDV.

Pomislite malo. Če je vse, o čemer govorim, res, če boste lahko prodali več, če bodo vaši prodajalci pošiljali ponudbe, katerih rezultat bo: »Odločili smo se za vašo ponudbo!« …

Koliko je vse to vredno?  250, 500, 1000. 20.000, 40.000, 700.000 evrov? Vi poznate odgovor. Ker veste, kolikšen je vaš sedanji promet in kakšen je vaš poslovni model. 

Garantirano pa se vam bo INVESTICIJA vrnila vsaj petkratno.

Kdaj in kje?
Izobraževanje izvajamo interno za podjetja.

S seminarjem boste zadovoljni in povečali boste prodajo v svojem podjetju. Ali pa vam vrnemo vplačani denar. Koristno bo! Investicija se vam bo splačala. Vse, o čemer bomo govorili in kar vam bomo pokazali, zares preverjeno deluje v Sloveniji in povsod drugje po svetu, zato tudi brez vprašanja vrnemo denar, če boste dobili občutek, da zadeva ni za vas. Velja brezpogojna garancija zadovoljstva.

Vendar imam za vas tudi prošnjo: kljub vsemu samo prisotnost na seminarju ni dovolj, nekaj stvari boste morali tudi narediti. Nič posebnega, ampak brez AKCIJE ni rezultatov. Obljubite, da boste nekaj naredili za večjo prodajo? Saj gre vendar za vas, vaše sodelavce, vašo družino …

Nekaj boste morali narediti PRED in nekaj PO seminarju!

Pred seminarjem mi boste morali poslati primer dveh svojih prodajnih ponudb. Opišite tudi okoliščine, v katerih so ponudbe nastale, napišite vse, kar moram vedeti. Ponudbe mi morate poslati, ker vam sicer ne bom mogel pokazati, kako jih lahko izboljšate. Po prijavi pričakujte tudi moj klic, da vam vse še dodatno pojasnim. Skratka, res ne gre za običajen seminar ali delavnico. Tokrat gre zares! Vaše ponudbe bodo boljše, bodo prodajale bolje.

Za vsako ponudbo udeležencev si bom vzel vsaj uro časa. Zato nujno oddajte prijavo čim prej in čim prej mi pošljite primere svojih ponudb. Za vas se bom potrudil, obljubljam.

Kdo sem vaš tokratni predavatelj?

Mag. Aleš Lisac, marketinški guru, prodajalec. Vodil je podjetja v petih državah, predaval v 13 državah. Več si o Alešu lahko preberte ob strani.

Pozor! Neposreden rezultat udeležbe na seminarju bo večja prodaja. In svojo investicijo boste dobili nazaj. Večkratno. O prodaji in prepričevanju pa boste vedeli več kot 99 % drugih slovenskih podjetnikov in prodajalcev.

Torej? Res ne bi bilo pametno manjkati …  Obljubljam pozitivne spremembe v vašem načinu prodajanja. Vaše ponudbe bodo po novem kot sveže natisnjeni bankovci. GARANTIRANO!

Nekaj vas bom vprašal … Ste med 1 % najboljših prodajalcev, podjetij v svoji panogi?  Če niste, potem se nam MORATE pridružiti. Če pa ste, boste tako ali tako prišli, ker najboljši so vedno na lovu za pravimi informacijami.

 

Kaj se vam splača narediti?

Zato vzemite telefon v roke in se prijavite. Ali pa pošljite mail. Lahko se prijavite tudi po pošti ali mi pošljete SMS na 040 771077. Najbolje in najhitreje pa je, da kar pokličete, ali pa, če to berete ponoči, raje pošljite mail na ales@lisac-lisac.si

 

Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite spletno prijavnico: 

Zanima me, kako pripraviti ponudbo, pri kateri bodo stranke mojo ponudbo bodo prebrale, razumele in KUPILE!

    Davčni zavezanec

    Brezplačne novice

    Vaš Aleš Lisac

    P. S. Še nekaj. Prej se boste prijavili, bolje bo za vas. Ker vam bom takoj sporočil dodatna navodila, kaj morate narediti pred delavnico. In že to zna povečati vašo prodajo …

    P. P. S. Če vam gredo na živce stranke, ki pritiskajo na zniževanje cen, in če vam gre na živce konkurenca z brezglavim zniževanjem svojih cen, če vam gredo na živce stranke, ki ne kupijo, ki odlašajo …  potem ne smete manjkati.

    P. P. P. S. »Na tem svetu ni problema, ki ga ne bi mogli rešiti z dobrim prodajnim pismom,« je izjavil pokojni marketinški guru Gary Halbert. Po tej delavnici boste znali povečati prodajo vašega podjetja. Garantirano!

    P. P. P. P. S. Pravo neodvisnost v poslu si lahko zagotovimo samo s stalnim dotokom dobičkonosnih strank. Ampak zato moramo poznati skrivnosti prodaje. Ponudba je ključen del vašega prodajnega procesa. Vsi dobri prodajalci znajo pripraviti odlične ponudbe za povečanje prodaje in dobička. Za vas imam prodajna orožja, s katerimi boste onesposobili konkurenco in si zagotovili natančno toliko posla, kot si želite.

     

    Izpolnite prijavnico in nasvidenje na seminarju.

    Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite spletno prijavnico tukaj: 

    Zanima me, kako pripraviti ponudbo, pri kateri bodo stranke mojo ponudbo bodo prebrale, razumele in KUPILE!

      Davčni zavezanec

      Brezplačne novice

      Lisac-lisac.si

      Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
      080/15-09
      ales@lisac-lisac.si

      NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE