Lisac&Lisac

  |  Seminarji in delavnice   |  Prodajne strategije

Prodajne strategije

Te strategije 100% delujejo … edini stranski učinek sta večja prodaja in višji dobiček!

“Odkrijte prodajne strategije, s pomočjo katerih boste prodali več, imeli manj ugovorov glede cen, konkurenčne ponudbe pa za stranko sploh ne bodo relevantne. In kar je najpomembnejše, stranke bodo iskale vas!”

Prodajati je lepo in zabavno, če prodajate strankam, ki so vnaprej odločene, da kupijo – da kupijo ravno pri vas. Če želite izvedeti, kako ustvariti takšno prodajno situacijo, berite naprej. In za vedno pozabite na ponižno prosjačenje za naročilo.

Zadeva: Kako ustvariti takšno prodajno okolje, da vam nikoli več ne bo treba s konkurenco tekmovati za naročilo?

V tem kratkem sporočilu bova govorila o nekaterih najmočnejših prodajnih in marketinških strategijah, ki zanesljivo delujejo, vendar jih velika večina prodajalcev ne pozna in ne uporablja.

Gre za strategije, ki jih uporabljam v svojem poslu in s katerimi sem pomagal več tisoč svojim strankam. Gre za strategije, s katerimi redno dosegam višje cene kot moji konkurentje. Gre za strategije, s katerimi pomagamo strankam prodati več in z manj upora.

Seveda si prodaje niti marketinga nisem izmislil jaz, sem se pa o prodaji, odkar sem leta 1989 ustanovil svoje prvo podjetje, nekaj naučil. Prebral sem praktično vse, kar se o prodaji da prebrati, gostil svetovno znane guruje marketinga in prodaje, založil in izdal več kot 150 knjig s področja prodaje, marketinga in osebnostne rasti (10 sem jih napisal tudi sam).

Skratka, ugotovil sem, kaj v prodaji resnici deluje. V teoriji in praksi. V Sloveniji in tujini!

Pomembno! Prodaja ni kaj dosti povezana s talentom. Stvari, ki res delujejo, se lahko nauči vsak in še enostavne so.

Ne verjamete? V vsakem podjetju je en prodajalec, ki proda več kot polovica vseh drugih skupaj. V vsaki panogi obstajajo podjetja in ljudje, ki zaslužijo in prodajo več. So na vrhu piramide. Pa ne zato, ker bi imeli boljši izdelek ali storitev, temveč predvsem zato, ker znajo prodajati! Če želite biti korak pred konkurenco, če želite izstopati iz povprečja, potem je to, kar sem pripravil, pisano ravno vam na kožo.

Skrivnosti je veliko. V resnici je prodaja v marsičem podobna osvajanju. Dobri prodajalci znajo doseči, da jim stranke takoj zaupajo. Zaupanje pa v hipu ustvarijo s tremi enostavnimi metodami …

Naslednja skrivnost je, kako stranke hitro prepričati, da ste nekaj posebnega, da ste drugačni, da ste po statusu nad vsemi konkurenti. Da ste »alfa samec« v vaši panogi. Kako doseči, da boste v očeh strank uveljavljen strokovnjak, poznavalec, mojster … skratka nekdo, v katerega nasvet in izjave se ne dvomi.

Odvisno od posla, s katerim se ukvarjate, z metodami, o katerih govorim, lahko dramatično povečate prodajo. Zgodilo se mi je že, da je stranka z mojim nasvetom, ki ni bil daljši od enega stavka, povečala prodajo za 10-krat. In nasvet je bilo mogoče uresničiti v nekaj dneh. Seveda nimam vedno takšne »srečne roke«, praktično vedno pa lahko najdemo način za povečanje prodaje!  V vsaki panogi!

“Ampak mi smo že marsikaj preizkusili, veste, naš položaj je specifičen …”

Ni res, čisto nič niste drugačni in čisto nič specifični. Na svojih seminarjih in svetovanjih sem imel pravoslavnega duhovnika, direktorja pogrebnega servisa in ljudi, ki delajo za jedrsko elektrarno. Ne, vi niste nič posebnega in vse, o čemer govorim, deluje tudi v vaši panogi.

In brez izgovorov, prosim. Vsakdo lahko reče, da se ne da, da ne bo delovalo, da je preveč »ameriško« ali kaj podobnega … Želite povečati prodajo in dobiček, ali ne?

Večina ljudi o prodaji enostavno nima pojma. Berejo tabloide, gledajo novice na televiziji in mislijo, da mora biti tako, kot je. Pravi podjetniki pa vedo, da si ljudje sami ustvarjamo okoliščine in da nam nihče ne bo pomagal, če si ne bomo pomagali sami.

Tudi med tem branjem se morate zavedati, da je lahko skritizirati kar koli. Ni treba biti preveč pameten, da rečeš, da je nekaj brez veze, da ne bo pomagalo. Bolj produktivno se je vprašati:

“Kako naj uporabim to, o čemer govori Aleš Lisac, da bom v mojem poslu povečal prodajo in dobiček?”

Pametni podjetniki poslušajo, berejo in PREIZKUSIJO ideje, ki prinašajo rezultate. Brez testiranja, brez akcije, brez NOVITET se ne bo nič spremenilo na bolje.

Kako mnogi prodajalci sami vse pokvarijo in sami sebi preprečujejo, da bi bili uspešnejši (poskrbite, da se ne boste tudi vi ujeli v to past)?

Eden od načinov, da v prodaji ne boste nikoli tako uspešni, kot bi lahko bili, je ta, da danes delate malo več in malo bolje kot včeraj. Na ta način vaš račun ne bo nikoli poln, kot si želite.

Kaj naredijo običajni prodajalci, ko prodaja ne gre več tako dobro kot včasih?

Malo več kličejo, malo dlje ostajajo v službi, napišejo več ponudb, malo znižajo cene … Končni rezultat?

Več dela za enako ali celo manj denarja!

Kar želimo doseči, je, da čim manj časa izgubljamo za pogovarjanje s »hladnimi« strankami. Z iskanjem primernih strank.

Idealno v prodaji je, da stranke IŠČEJO vas! Si predstavljate, da stranke, ki imajo denar in si želijo to, kar prodajate, iščejo vas? Si predstavljate, da stojijo v vrsti?! Je možno in dogaja se ves čas. Samo prave strategije morate uporabiti.

Trkanje na vrata, hladno klicanje, moledovanje za prodajne sestanke, pošiljanje ponudb … tega nočete in tudi ni učinkovito. V prodaji morate vi kontrolirati celoten proces. Vi morate biti tisti, ki odloča.

Prodaja je v resnici igra številk. Zmaga tisti, ki se pogovarja z več strankami, ki si želijo in imajo denar. Zmaga tisti, ki doseže, da ga stranke iščejo, namesto da bi bilo obratno.

Na naši zadnji marketinški superkonferenci v Laškem je Mitja Košak, eden izmed dvajsetih predavateljev, ki so nastopili, pokazal lep primer dogajanja v prodaji. Prodajo je razložil na primeru najstarejše obrti. Dokler je v mestu samo ena prostitutka, je lahko spodobno oblečena in lahko zaračunava visoke cene (ker je edina, strank pa je veliko). Ko pa se število prostitutk veča, se krajšajo tudi njihova krila, nižajo se njihove cene. Kar naenkrat niso več stranke tiste, ki prosijo, temveč prosijo prostitutke.

Se tudi vi počutite kot prostitutka?

So vas že na pol slekli in zahtevajo še nižje cene? Boste še naprej vztrajali in delali isto, kot ste delali zadnjih nekaj let?

Boste na koncu podobni najstarejšima prostitutkama v Amsterdamu, ki sta stari 76 let (sestri) in še kar vztrajata v poslu?

Treba je NEKAJ spremeniti! Se strinjate? Seveda se, samo kaj spremeniti?

4 prodajni preboji!

Samo 4 stvari morate spremeniti, izboljšati in lahko boste oblekli dolgo »krilo«, strank bo dovolj in borile se bodo za nakup pri vas.

Kaj podjetnikom v resnici prinaša neodvisnost?

Preveč strank! Če jih je preveč, vi odločate o tem, s kom boste poslovali in koliko boste računali. Če jih ni dovolj, potem odločajo stranke.

Ste za spremembo?

Na seminarju Prodajne in prepričevalne strategije bomo med drugim govorili tudi o naslednjih temah:

  • Kako prepričati kupce, da pozabijo na svoj ustaljeni način kupovanja? Saj veste, nekateri se »morajo držati« nekih pravil. Ampak v resnici ni tako. Če si res želijo, bodo pozabili na svoja pravila. Večkrat se mi je že zgodilo, da so me izbrali na razpisih, kjer je bila odločilna cena, čeprav je bila moja ponudba najdražja. Kršili so svoja pravila, ker so se vnaprej odločili, da želijo mojo storitev.
  • Kako se izogniti neposredni tekmi s konkurenco? Naj raje kupci razmišljajo o tem, kako kupiti pri vas, in to pod vašimi pogoji. Če me na primer želite najeti za svetovanje, bo vse potekalo tako, kot sem si jaz zamislil, pod mojimi, ne pod vašimi pogoji.
  • Zdravilo proti znižanju cen. Povedano drugače, kako narediti vaš izdelek, storitev tako unikatno, da ni več primerljiva s konkurenco. Cene nižajo samo tisti, ki prodajajo nekaj, kar je zelo podobno tistemu, kar prodaja konkurenca. Če pa prodajate nekaj, za kar stranke mislijo, da je unikatno, vi določate cene.
  • Razumeti morate, kaj prodaja v resnici je. Prodaja ni storitev, ni zabavanje strank, ni svetovanje, nič podobnega. Ena sama beseda, sestavljena iz 5 črk, natančno definira prodajo.

 

Sprostite se za trenutek in si zamislite:

Kako bi bilo, če bi delali z idealnimi strankami, brez natezanja okoli cen, brez stalnega iskanja novih strank, brez hladnega klicanja …

In zamislite si prodajo brez hudih prodajnih, pogajalskih taktik, kjer na silo prepričujete stranke v nakup.

Če ste pravilno postavili svoj prodajni sistem, morate biti sposobni zaključiti vsaj 50 % vseh prodaj. Ni pa nemogoče, da boste prodali praktično vsem, ki jim boste želeli prodati

Ne gre za kakšno posebno znanost! Samo natančna navodila morate imeti.

Če želite, vam vse razložim na 5-urnem predavanju.

 

Prodajne in prepričevalne strategije
… ki zanesljivo delujejo tudi in predvsem v vašem poslu!

Do sedaj v svoji 23-letni karieri nisem nikoli vsega povedal tako, kot bom na tem seminarju. Tudi tisti, ki ste že bili na vsem mojih seminarjih in delavnicah, boste na tem seminarju spoznali nove strategije in dobili nove ideje.

Spremenili boste svoj način prodajanja, nikoli ne bo nič več tako, kot je bilo.

Seminarja ne bom PONOVIL. Zakaj ne? Preprosto zato, ker so časi ponavljanja seminarjev minili. Delavnico Nemogoče sem izvedel več kot 130-krat, na njej je bilo več kot 5500 udeležencev. Ponavljali smo jo zato, ker so kupci kar drli na to delavnico. Danes so se stvari spremenile. Danes je seminarje veliko težje prodati kot včasih. In jaz sem se prilagodil, saj je večina mojega posla sedaj drugje.

Vem pa, da bo en seminar oz. delavnica takoj polna. Ponovitve seminarja pa ne bo tudi zato, da vsem tistim, ki radi odlašajo, vzamem razlog za preložitev tega nakupa. Če ne boste zraven tokrat, ne boste nikoli. Seminar bo samo enkrat!

In ne bo vam žal, da ste se prijavili. Tudi zato ne, ker boste med drugim izvedeli:

  • Kako prodajati dražje kot konkurenca. Spoznali boste metode, s katerimi cena pri odločitvi vaših strank ne bo več tako pomembna.
  • Kako se izogniti velikim napakam, ki jih glede cen dela večina prodajalcev? Večinaprodaja prepoceni, odreka se svoji marži, boji se, da bo zaradi cene izgubila posel. Vse to zato, ker ne poznajo treh preprostih metod, s katerimi se temu lahko izognemo.
  • Pravi razlog, da se stranke odločajo na podlagi cene. Kdo je kriv in kaj v zvezi s tem lahko naredimo? Če se kupci pritožujejo zaradi cen, če se sprašujejo, zakaj toliko, če primerjajo vaše cene s konkurenčnimi, za vse to obstaja razulog! Vendar lahko to preprečite, nadzorujete.
  • 4 strategije, s katerimi predstavite svoje cene. Seveda različne situacije zahtevajo različne strategije in če poznate vse, boste prodali več. Imeli boste način za odpravo ugovorov pri vsaki prodajni sitauciji.

Po seminarju, ko boste spoznali skrivnosti prodaje in prepričevanja, boste

lahko DVIGNILI cene in

vaše stranke se ne bodo pritoževale!

Govorili bomo tudi o tem, kako pospešiti prodajni cikel. Kako prodati strankam malo prej, kot bi se to zgodilo po običajni poti. V teh časih je HITROST zelo pomembna. Ni samo pomembno, da prodamo, prodati moramo čim prej.

Zakaj vem, da boste prišli na seminar?

Ker v resnici prodajam (menjam) 247 evrov za 30.000 evrov!

Pomislite malo. Če je vse, o čemer govorim, res, če boste lahko prodali več, če boste lahko dvignili cene, če boste lahko prišli do strank hitreje in lažje, če boste uspešni na več prodajnih razgovorih kot doslej …

Koliko je vse to vredno?

250, 500, 1000. 20.000, 40.000, 700.000 evrov? Vi poznate odgovor. Ker vi veste, kolikšen je vaš sedanji promet in kakšen je vaš poslovni model. Koliko je torej vredno vse to, koliko ste pripravljeni plačati? 2.000 evrov? Več?

Kaj pravite na 247 evrov + DDV? Posebna cena za vas. Enkrat in nikoli več. Garantirano pa se vam bo investicija vrnila vsaj petkratno.

Kdaj in kje?

Pokličite za ponudbo za vaše podjetje in za on-line izobraževanja.

Termine za odprte izvedbe bomo objavili, takoj, ko bodo mogoče izvedbe “v živo”. 

Ali pa vam vrnemo vplačani denar.

Prijavljam se na delavnico “Prodajne strategije”

    Davčni zavezanec

    Brezplačne novice

    Prodajne strategije zares delujejo, zato tudi brez vprašanja vrnemo denar, če boste dobili občutek, da zadeva ni za vas. Garancija velja eno leto! Vendar imam za vas tudi prošnjo: kljub vsemu samo prisotnost na seminarju ni dovolj, nekaj stvari boste morali tudi narediti. Nič posebnega, ampak brez AKCIJE ni rezultatov. Obljubite, da boste nekaj naredili za večjo prodajo? Saj gre vendar za vas, vaše sodelavce, vaše domače …

    Pozor! Neposreden rezultat udeležbe na seminarju bo večja prodaja. In svojo investicijo boste dobili nazaj. Večkratno. O prodaji in prepričevanju pa boste vedeli več kot 99 % ostalih podjetnikov in prodajalcev.

    Torej? Res ne bi bilo pametno manjkati …

    Obljubljam pozitivne spremembe v vašem načinu prodajanja. GARANTIRANO!

     

    Nekaj vas bom vprašal … Ste med 1% najboljših prodajalcev, podjetij v svoji panogi?

    Če niste, potem se nam MORATE pridružiti. Ljudje ne kupujejo izdelkov in storitev. Prav ste prebrali! Kupujejo nekaj drugega. In če mislite, da res kupujejo samo izdelke in storitve, nikoli ne boste med 1 % najboljših v panogi.

    Sam v svoji panogi spadam med 1 % najboljših, ker vem, kaj ljudje v resnici kupujejo. Marketinški guru in najboljši predavatelj v Sloveniji (izbor Sofos 2006, dvakrat profesor leta na Gea Collegeu) nisem samo zato, ker imam odličen izdelek ali storitev. Še veliko drugega je potrebno, če želite imeti najbolj prepoznavno blagovno znamko v panogi.

    Ko boste razumeli TO, kar ljudje v resnici kupujejo, boste naredili velik preskok v dojemanju vašega posla. In rezultati bodo sledili.

    Odločiti se boste morali, ali želite dojeti bistvo prodaje in prepričevanja ali pa boste še naprej med 99 % običajnih prodajalcev in podjetnikov. Odločitev je vaša.

    Kaj se vam splača narediti?

    Prijavite se danes. Ne, raje se prijavite kar takoj, sicer se lahko zgodi, da pozabite. Časa do seminarja je še dovolj … Vem, lahko bi bil seminar že jutri, ker se vam mudi. Škoda je preživeti en sam dan brez znanja in strategij, ki jih boste izvedeli na tem seminarju. Ampak prej enostavno nimam časa.

    Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite spletno prijavnico spodaj.

     

    Pomagam vam zaslužiti več!

    podpisales-300x125

    Vaš Aleš Lisac

     

    P.S. Še nekaj. Dodatno bomo govorili tudi o tem, kako v vašem poslu uporabiti najmočnejše marketinško orodje – priporočila. Ampak to je samo dodatni bonus!

    P. P. S. Če vam gredo na živce stranke, ki pritiskajo na zniževanje cen, in če vam gre na živce konkurenca z brezglavim zniževanjem svojih cen, potem ne smete manjkati.

    P. P. P. S. Pravo neodvisnost si lahko zagotovimo samo s stalnim dotokom dobičkonosnih strank. Ampak zato moramo poznati skrivnosti marketinga in prodaje. Vedeti moramo, kako se stranke v resnici odločajo. Za vas imam prodajna orožja, s katerimi boste onesposobili konkurenco in si zagotovili natančno toliko posla, kot si želite.

    Prijavljam se na delavnico “Prodajne strategije”

      Davčni zavezanec

      Brezplačne novice

      Lisac-lisac.si

      Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
      080/15-09
      ales@lisac-lisac.si

      NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE