Lisac&Lisac

  |  Seminarji in delavnice   |  Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi, da boste zaslužili največ?

Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi, da boste zaslužili največ?

Sedaj je prišel pravi trenutek, da obrnete list v svojem poslu in začnete prodajati bolje in po višjih cenah. Ker si to zaslužite in ker se to da!

“Odkrijte skrbno čuvano skrivnost, s katero pametni podjetniki redno zaračunavajo večkrat več kot njihova konkurenca. In stranke z veseljem plačujejo ... Vi lahko sedaj praktično zastonj pridete do teh skrivnosti!”

S prodajnim sistemom, ki sem ga razvil v zadnjih 26 letih dela v marketingu in prodaji, boste pogosteje »zaključili« prodajo, v povprečju boste dosegali višje cene. Tudi če ne marate prodaje, boste v kratkem času lažje in več prodali.

Skrivna sestavina za višjo prodajo, višji dobiček, prestiž, ugled, bogastvo, ki jo lahko uporabite v VSAKEM poslu – tudi vašem!

Dragi kolega, podjetnik, direktor!

Prisluhnite mi za nekaj minut. In pokazal vam bom,  kako v tem času zvišati cene ali pa vsaj prodajati po rednih cenah, kot bi rekli nekateri …

Gre za strategije, ki smo jih uporabljali mi in naše stranke v zadnjih nekaj letih. Gre za izboljšavo strategij, ki sem jih sam uporabljal na različnih projektih v 5 državah v zadnjih 17 letih.

Cena je pomembna v vsakem poslu. Cena je nosilec informacije. Cena veliko pove o vas in vašem izdelku. S pravo cenovno politiko lahko dolgoročno povečate vrednost svojega posla ali pa ga celo uničite.

Vaš posel lahko kreativno na novo izumite tako, da bodo stranke brez upiranja plačale toliko, kot vi želite, da plačajo. Nekatere vas bodo celo prosile, če lahko kupijo pri vas!

O vašem poslu se morava pomeniti odkrito, brez ovinkarjenja!

Ali tudi vi delate to pogosto napako, ki zmanjšuje dobiček vašega podjetja?

Ena izmed pogostih napak, ki jo delajo direktorji, podjetniki, direktorji marketinga, predvsem pa PRODAJALCI, je gradnja celotnega posla na predpostavki, da je cena »pomembna za vse stranke«. Da se vse stranke odločajo predvsem na podlagi cene.

Seveda pa je takšno razmišljanje zelo daleč od resnice!

Če bi bila cena v resnici tako pomembna, bi vsi jedli v menzah in se vozili z najcenejšimi avtomobili. Vsi bi imeli majhne neumne telefone in starinske televizorje.

Zakaj v vsaki panogi obstajajo cenovni razredi? Zakaj v vsaki panogi obstajajo kupci, ki rade volje plačajo več? Pustimo sedaj odgovor na zakaj … tako pač je!

Dokazano je, da se samo okoli 10 % strank odloča o nakupu zgolj na podlagi cene.

Ne, dragi moji, v vašem poslu, v vaši panogi ni nič drugače. Samo manjšina strank se odloča na podlagi cene. Vsi ostali imajo druge kriterije v glavi, ko se odločajo za nakup. Nekateri niti ne vedo, zakaj v resnici kupijo …

Zakaj je to pomembno za vaš posel?

Ker ni vseeno, ali prodajate za 100 ali za 80 evrov. Če prodajate za 80, ste si sami pri vsaki prodaji vzeli 20 iz lastnega žepa. Če želite izvleči maksimum iz vašega posla, morate stranke pripraviti do tega, da bolj na široko odprejo denarnice.

Zakaj je pomembno, da iz svojega posla izvlečemo maksimum? Ker ni vseeno, koliko denarja imamo, ker ni vseeno, koliko časa lahko preživimo z družino in prijatelji. Zato!

Večina podjetnikov mi zadnje čase govori, da delajo čedalje več za čedalje manj denarja. In to enostavno ni prav. Ker obstaja še drugačna možnost.

Zelo pomembno pa je:

Da se ne spuščate v cenovne vojne in da niste najcenejši med konkurenti!

Ker dolgoročno enostavno ne boste zdržali. Vem, vem … tudi v vaši panogi so nekateri, ki spuščajo cene pod razumno mejo. Verjemite mi, da kmalu o njih več ne bomo slišali. Enostavno bodo izginili.

Celo v eni izmed mojih panog – poslovno izobraževanje – kjer so vstopne bariere res nizke (danes lahko predava praktično vsakdo …), tisti, ki prodajajo samo s ceno, enostavno ne morejo obstati. Poznam kar nekaj predavateljev, ki so si morali poiskati službe (mnogi v državni upravi), ker z nizkimi cenami niso mogli priti nikamor.

Z nizkimi cenami so pridobili najslabše, najbolj tečne in najmanj dobičkonosne stranke!

Priznam pa, da so tisti, ki tekmujejo s prenizkimi cenami, vsaj nekaj časa zelo HUD PROBLEM.

In nekateri zdržijo neverjetno dolgo, glede na to, da prodajajo pod ceno, ki je še dovolj visoka, da pokrije vse stroške.

Samo vas sem pripravil 3-urno delavnico, na kateri bom govoril o novih, inovativnih, močnih strategijah za povečanje vrednosti vaših izdelkov, storitev in vašega posla v celoti!

Super močne strategije za povečanje cen – delavnica

Ta delavnica bo za vas pomenila SPREMEMBO. Spremembo v načinu razmišljanja, spremembo v tem, kako se lotevate vašega posla. Prepričan sem, da boste revolucionarno spremenili način razmišljanja o svojem poslu, o marketingu in prodaji nasploh.

Govorili bomo o 7 premetenih načinih za povečanje cen.

Govorili bomo o tem, v kakšnem razmerju so cena, dobiček in položaj na trgu. In govorili bomo o psihologiji cen o strahovih, ki jih imamo podjetniki in zaradi katerih si ne upamo povečati cen.

Pred kratkim sem imel z eno od svojih strank 50-minutno telefonsko debato (na »podlagi« treh dolgih mailov) o tem, ali res lahko pri izdelku, ki je v cenovnem razredu 1.000 evrov, ceno poveča za 2 evra. Ne izmišljujem si, res sva imela to debato.

In na koncu sem jo revolucionarno prepričal, da je ceno povečala za 40 evrov. Seveda se pri prodaji ni prav nič poznalo, nihče sploh ni opazil povišanja … Koliko pa je 1000-krat 40 evrov, ki jih je dodatno zaslužil, ker se je pustil prepričati, pa izračunajte sami.

Naštejmo samo nekaj točk, ki jih bomo predelali:

  • 9 načinov, kako strankam predstaviti vašo ceno. Vse z namenom, da cena postane čisto nepomembna pri njihovi odločitvi.
  • Način, kako lahko na celotno tematiko začnete gledati z drugimi očmi. Način, da najprej sami sebe prepričate, da cene res lahko dvignete. Ja, to je ključno, če vi ne verjamete, tudi kupci ne bodo …
  • Način, kako »razvajene« stranke navaditi na nove, višje cene. Saj veste, vedno je problem povišati ceno nekomu, ki je od začetka navajen na velike popuste. Obstaja dokaj enostaven način, ki vas lahko ozdravi te bolezni in večina prodajalcev ga niti ne pozna niti ga ne uporablja.
  • 3 načini, s katerimi se izognemo najslabšim strankam. Prepričan sem, da ste tudi vi kdaj naredili vsaj eno od napak, s katerimi v posel pritegnemo ravno stranke, ki jih ne želimo. Vem, da sem sam večkrat ponovil te napake …
  • Kako uporabiti preciznejše ciljanje, tako da boste nagovarjali tiste, ki jim je cena manj pomembna.
  •  Kako pri strankah doseči, da vas ne bodo imele samo za enega najboljših, pač pa za edinega in nenadomestljivega.
  • Skrivnost, kako vzpostaviti takšno prodajno okolje, takšno nakupno izkušnjo, da se bodo stranke rade vračale in vas brezplačno priporočale.
  • Kako konsistentno presenečati konkurenco z novimi metodami, trendi.
  • Kako se izogniti slabim strankam in kako v hipu povečati dobičkonosnost strank. Tudi za 100 %!
  • Kako zaračunavati za nekaj, kar večina daje zastonj? V mnogih panogah nudijo brezplačno svetovanje, brezplačne preglede, brezplačne izračune … Vi lahko z malo znanja začnete zaračunavati za nekaj, kar drugi dajejo zastonj!
  • Skrivnost segmentacije vaših strank. Kako z eno samo potezo prodati 15 odstotkom strankam, ki pri vas leto ali dve niso kupovale!?

… in še veliko, veliko več!

Na tem seminarju boste dobili več koristnih informacij, kot jih boste mogli in želeli uporabiti v naslednjih dveh letih. Ampak splačalo se vam bo, ker boste vsaj nekaj metod uporabili v prvih tednih po seminarju. In poznalo se bo na vašem računu.

Sedaj pa se skupaj vprašajmo:

Če bi lahko dvignili cena za 5 %, 10 %, morda za 30 %, koliko bi bilo to vredno za vaš posel?

Najbolje, da ne pretiravamo. Recimo, da vam uspe zvišati cene samo za malenkost, pri tem, da prodaja ostane na enaki ravni. Ves dodatni promet je vaš dobiček.

Ker … tega vam do sedaj nisem povedal.

Večina metod, o katerih bomo govorili, ne zahteva dodatnih finančnih sredstev. Enostavno po tem seminarju ne boste več zniževali cen. Višali jih boste in prodali boste več!

Če želite izvedeti, kako ne zniževati cen, ampak jih zvišati, in če vas zanima, kako v teh časih povečati prodajo, potem se enostavno prijavite na seminar.

Ker je cena za ta seminar samo 239 EUR + DDV!

 

Kdaj in kje? Četrtek, 29. september 2022, Domus Medica, na Dunajski cesti 162 v Ljubljani, od 9.00 do 13.00

 

Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite prijavnico spodaj. Lahko pa pošljete mail na blaz@lisac-lisac.si

 

Pomagamo vam zaslužiti več!

Lepo vas pozdravljam

 

Vaš  Aleš Lisac

Zanima me, kako pravilno postaviti cene, da bomo zaslužili največ.

    Davčni zavezanec
    Brezplačne novice

    Lisac-lisac.si

    Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
    080/15-09
    ales@lisac-lisac.si

    NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE