Description
Štiri glavne nevarnosti nepredvidljivih obdobij, na katere lahko vplivamo, so: delovna neučinkovitost, nezaupanje, pomanjkanje pozornosti in vsesplošen strah. Vsaki od štirih nevarnosti je v knjigi namenjeno eno poglavje, ki nam z jasnim načrtom pokaže:
- Kako zagotoviti, da bodo delovne naloge vrhunsko opravljene? Kako zagotoviti, da se bodo vsi člani zavedali ciljev in svoje vloge pri doseganju ciljev?
- Kako ustvariti zaupanje med sodelavci in do strank? Pomanjkanje zaupanja upočasnjuje procese in zvišuje stroške. V kriznih časih se zato upočasnijo gospodarska rast, aktivnost potrošnikov in dotok denarja. Zmagovalne organizacije odlikuje sposobnost hitrega ukrepanja in pravočasnih odzivov na spremembe. Spoznajte jih!
- Kako doseči več z manj resursi? Seveda si vsakdo želi z manj doseči več, a vprašati se je treba. “Več česa?”. Zmagovalci se popolnoma osredotočajo na vrednost – nikoli preprosto ne klestijo svoje ponudbe, temveč izločajo tisto, kar strankam ali zaposlenim ne koristi.
- Kako odpraviti strah? Psihološka recesija nastopi, ko posameznike prevzame občutek, da ne morejo vplivati na to, kar se jim dogaja. Zmagovalne organizacije ljudem pomagajo prebroditi občutke brezupa in usmerjati njihovo pozornost v vse, na kar lahko vplivajo.
Knjiga vas bo prisilila k razmisleku o vašem odnosu do dela, sodelavcev, znanja, ciljev, uspeha, pripadnosti, zaupanja in strahu. Ponudila vam bo konkretne načine za doseganje želenih rezultatov v času, ko nas zaznamujejo veliko spremembe.
Format: 15x21cm (A5), mehke platnice; 124 strani

Reviews
There are no reviews yet.