Prelomnica
Kako do dodatnih 3.000 evrov mesečnega dobička?
mag. Aleš Lisac
Večina podjetnikov pravi, da delajo dobro, samo v žepu jim na koncu ostane premalo. Prebijajo se iz meseca v mesec, posel nekako teče, pravega rezultata, ob katerem bi ob misli na posel zaigralo srce, pa še ni.
Ni treba, da je tako. Posel mora biti za vsakega podjetnika generator denarja in dobre volje.
Predstavljajte si, da zaslužite dodatno (najmanj) 3.000 evrov čistega dobička vsak mesec. Kaj bi to pomenilo za vas in za vaše podjetje?
Trdo delate in zaslužite si boljše plačilo za svoj trud. In za vas imam najboljšo novico:
leto 2024 bo za vas uspešno leto!
Skupaj bomo dosegli v naslovu zastavljeni cilj.
Za manjša podjetja je 3.000 evrov dodatnega čistega mesečno realen in uresničljiv cilj. Za večja podjetja pa je pravi in konkretnejši cilj 3.000 evrov čistega več na vsakega prodajalca ali vsakega zaposlenega. Realen in uresničljiv cilj, kajneda?
Kljub temu da ta cilj res ni pretiran, ga ni enostavno doseči. Če bi bilo enostavno, bi že zdavnaj dosegli ne samo tisoč, temveč več tisoč čistega mesečno.
Posel je kompleksno dogajanje. Če želimo zaslužiti več, moramo delati drugače, kot smo delali do sedaj. S pravim načrtom in s pravim mentorjem je vse mogoče. Naredite si uslugo in v letu 2024 poslujte drugače.
V letu 2024 imate PRILOŽNOST za nov, boljši začetek.
Kaj sem pripravil za vas?
Če ste odločeni povečati dobiček za vsaj 3.000 evrov mesečno, se pridružite programu »Prelomnica«.
Garantiram rezultate!
Ne garantiram samo zadovoljstva z delavnico, temveč garantiram, da boste udeleženci programa »Prelomnica 2024« dosegli zastavljene cilje.
Na kratko nekaj poudarkov in tem iz vsebine, ki jo bomo obravnavali:
- Kje poiskati stranke, ki bodo z veseljem kupile, kar prodajate? Kako odkriti najbolj dobičkonosne vire strank v vašem poslu?
- Kako pripraviti prodajni nagovor za vaše izdelke ali storitve, ki bo prepričal stranke, da kupijo pri vas in ne pri konkurenci?
- Kako odgovoriti na vsa, tudi neprijetna vprašanja potencialnih strank?
- Kako izračunati, koliko je vredna vaša stranka in koliko se vam splača investirati v pridobivanje novih strank?
- Kako do novih dobičkonosnih strank, praktično brez stroškov, v sodelovanju z drugimi podjetji?
- Kako pravilno oblikovati ponudbo, da boste prodali več in po višjih cenah?
- Ukrep, s katerim boste takoj po delavnici enkratno povečali mesečno prodajo za vsaj 15 odstotkov.
- Kako s spremembo vašega prodajnega procesa povečati prodajo in zvestobo strank?
- Kako uporabiti vsaj 9 psiholoških sprožilcev, ki garantirano pripravijo vaše stranke do tega, da njihov trdno prisluženi denar z veseljem zamenjajo za vaše izdelke in storitve?
- Kako do vaših prodajalcev pripeljati samo tiste stranke, ki si res želijo, kar prodajate in imajo tudi denar za plačilo?
- Denar se obnaša podobno kot najstniki, muhasto in nepredvidljivo, v nič ga ne moremo prisiliti. Obstajajo pa načini, kako ga prelisičiti, da bo z veseljem prišel in ostal pri vas. Konkretni nasveti.
- Nasveti za skokovito povečanje osebne produktivnosti.
V tem trenutku se vam splača prijaviti na online osebni posvet, na katerem bova skupaj ugotovila, ali vas lahko sprejmem v program Prelomnica 2024.
Ste torej pripravljeni na več čistega zaslužka?
Se strinjate, da ni prav, da vam na koncu meseca ne ostane več čistega v žepu?
Verjamete, da je še kako možno s pravimi ukrepi, letos zaslužiti dodatnih 36.000,00 evrov?
Prijavite se na online posvet.
Ko bomo prejeli vašo prijavo, vas bomo poklicali in vam na podlagi posveta, sporočili, ali ste sprejeti v program. Pridržujemo si pravico ne sprejeti prijave, če ocenimo, da je verjetnost za rezultat majhna.
Zakaj se vam splača prijaviti?
Kako pogosto ste se zalotili v takšnem razmišljanju: »Imamo dobre izdelke, storitve … če bi le vedeli, kako prodati več, kako pokazati strankam, kaj res imamo?«
S programom Prelomnica 2024 se bo to spremenilo.
Praktično ni omejitev. Za mala podjetja je program primeren, ker bodo zaradi kadrovske podhranjenosti z novimi idejami in jasnimi navodili naredili več in hitreje. V večjih podjetjih pa bodo naši ukrepi in svetovanje samo dobičkonosen dodatek drugim vašim marketinškim in prodajnim aktivnostim.
V podjetju Lisac & Lisac se z marketingom in prodajo ukvarjamo že vsaj 29 let in še vedno vsak dan izvemo kaj novega. V poslu je pomembno, da v pravem trenutku izvedemo prave aktivnosti. Tudi najboljši potrebujemo nasvet, tudi najboljši potrebujemo kakšno spodbudno »brco«. Ta program je namenjen tudi tistim, ki zelo veliko vedo in imajo veliko izkušenj.
Prve rezultate po nekaj tednih, trajno izboljšanje prej kot v letu dni.
Preverite, pokličite, pišite nam. Zelo velika verjetnost obstaja, da bo odgovoril pritrdilen. Delovali smo že v več kot sto panogah. Če ni bila prav vaša panoga, imamo zagotovo izkušnje iz podobnega podjetja ali dejavnosti.
Ni res. Tisti, ki se imajo za nekaj posebnega, tisti, ki ne verjamejo, da se da v njihovi panogi uveljaviti splošno znane marketinške in prodajne principe, običajno dosegajo povprečne rezultate. S povprečnimi idejami, s povprečnimi aktivnostmi, s povprečnimi zaposlenimi, z odnosom »se ne da, to smo že poskusili«, je podjetje lahko samo povprečno. Pravi odnos, ki prinaša rezultate, je: »Kako lahko to uporabimo tudi mi?«, ne pa: »Mi smo specifični, to pri nas ne bo delovalo«. V poslu jamranje in zavračanje idej nista profitabilna.
To je težava s katero se srečujemo skoraj vsi podjetniki. In ravno zato, ker ne morete časa metati skozi okno, potrebujete ukrepe, ki so prilagojeni vaši dejavnosti, vašim možnostim. Ukrepe prilagodimo vašim možnostim in potrebam.
Ko bomo prejeli vašo prijavo, vas bomo poklicali in vam na podlagi posveta sporočili, ali ste sprejeti v program. Pridržujemo si pravico ne sprejeti prijave, če ocenimo, da je verjetnost za rezultat majhna.