Lisac&Lisac

  |  Seminarji in delavnice   |  Prodaja po telefonu

Prodaja po telefonu

Te metode 100% delujejo … edini stranski učinek sta večja prodaja in višji dobiček

“Odkrijte metode, s katerimi boste s pomočjo še vedno najučinkovitejšega prodajnega orodja* prodali več in imeli manj ugovorov glede cen, konkurenčne ponudbe pa za stranko sploh ne bodo relevantne.”

*To orodje je telefon – dokazano se s pomočjo telefona, sploh kadar gre za prodajo ‘podjetje podjetju’ B2B, proda največ.

 

Prodajati je lepo in zabavno, če se prodaje lotite pravilno. O telefonu se danes malo govori, čeprav je še vedno najmočnejše prodajno orodje za prodajo na daljavo. 

Če želite izvedeti, kako boste vi in vaši prodajalci s pomočjo telefona prepričali in prodali veliko več kot vaša konkurenca, berite naprej. In za vedno pozabite na ponižno prosjačenje za naročila, na ugovore glede cen itn.

Po novem bodo kupili. Garantirano!

Zadeva: Kako s pomočjo telefona prepričati, prodati, osvojiti stranko?

Postanite prodajni VOLK!

V tem kratkem sporočilu bova govorila o nekaterih najmočnejših prodajnih metodah, ki zanesljivo delujejo, vendar jih velika večina prodajalcev ne pozna in ne uporablja.  

Gre za metode, ki jih uporabljam v svojem poslu, gre za metode, ki jih redno uporabljajo mnoga uspešna podjetja. Gre za metode, ki ste jih tudi vi izkusili na svoji koži, in pravi greh bi bil, da ne bi tega uporabljali v svojem podjetju.

Seveda si niti telefonske prodaje niti marketinga nisem izmislil jaz, sem se pa o prodaji, odkar sem leta 1989 ustanovil svoje prvo podjetje, nekaj naučil. Prebral sem praktično vse, kar se o prodaji da prebrati, v Sloveniji gostil svetovno znane guruje marketinga in prodaje, založil in izdal več kot 150 knjig s področja prodaje (prodali smo več kot 400.000 knjig).

Predvsem pa sem v ugotovil, kaj v prodaji resnici deluje. V teoriji in v praksi. V Sloveniji in v tujini!

Pomembno! Prodaja ni kaj dosti povezana s talentom. Tehnike, ki res delujejo, se lahko nauči vsak in še enostavne so.

Ne verjamete? V vsakem podjetju je en prodajalec, ki proda več kot polovica vseh drugih skupaj. V vsaki panogi obstajajo podjetja in ljudje, ki zaslužijo in prodajo več. So na vrhu piramide. Pa ne zato, ker bi imeli boljši izdelek ali storitev, temveč predvsem zato, ker znajo prodajati! Če želite biti korak pred konkurenco, če želite izstopati iz povprečja, potem je to, kar sem pripravil, pisano ravno vam na kožo.

Ste gledali film The Wolf of Wall Street?
Če niste, ogled priporočam, sploh vsem, ki se ukvarjate s prodajo. Kliknite tukaj za ogled odlomka iz filma.

V filmu ste lahko videli, kako nekdo po telefonu proda, drugih 20 pa se čudi in jim ni nič jasno. Super prodajalca igra vendarle oskarjevec Leonardo DiCaprio. V filmu lahko vidite veliko prizorov odlične prodaje, čeprav je predmet prodaje nezakonit … No, mi bomo pokazali, kako lahko učinkovito, hitro, bolje kot vaša konkurenca prodajate odlične izdelke in storitve!

Obstajajo v (telefonski) prodaji kakšne skrivnosti?

Da, veliko jih je. Dobri prodajalci znajo doseči, da jim stranke takoj zaupajo. Zaupanje pa v hipu ustvarijo s tremi enostavnimi metodami, z enostavnimi besednimi in stavčnimi zvezami.

“Ampak mi smo že marsikaj preizkusili, veste, naš položaj je specifičen …”

Ni res, čisto nič niste drugačni in čisto nič specifični. Na svojih seminarjih in svetovanjih sem imel pravoslavnega duhovnika, direktorja pogrebnega servisa in ljudi, ki delajo za jedrsko elektrarno. Ne, vi niste nič posebnega in vse, o čemer govorim, deluje tudi v vaši panogi. In tudi v vaši panogi uporabljate telefon!

Kaj je glavni razlog, da ne prodate toliko, kot bi lahko?

Večina ljudi o prodaji enostavno ne ve dovolj. Bere tabloide, gleda novice na televiziji in misli, da mora biti tako, kot je. Pravi podjetniki pa vedo, da si ljudje sami ustvarjamo okoliščine in da nam nihče ne bo pomagal, če si ne bomo pomagali sami.

Tudi med branjem tega pisma se morate zavedati, da je lahko skritizirati kar koli. Ni treba biti preveč pameten, da rečeš, da je nekaj brez veze, da ne bo pomagalo. Bolj produktivno in pametneje se je vprašati:

“Kako naj uporabim to, o čemer govori Aleš Lisac, da bom v svojem poslu povečal prodajo in dobiček?”

Pametni podjetniki poslušajo, berejo in PREIZKUSIJO ideje, ki prinašajo rezultate. Brez testiranja, brez akcije, brez NOVITET se ne bo nič spremenilo na bolje.

Kako mnogi prodajalci sami vse pokvarijo in sami sebi preprečujejo, da bi bili uspešnejši (poskrbite, da se ne boste tudi vi ujeli v to past)?

Eden od načinov, da v prodaji ne boste nikoli tako uspešni, kot bi lahko bili, je ta, da danes delate malo več in malo bolje kot včeraj. Na ta način vaš bančni račun ne bo nikoli poln, kot si želite.

Kaj naredijo običajni prodajalci, ko prodaja ne gre več tako dobro kot včasih?

Malo več kličejo, malo dlje ostajajo v službi, napišejo več ponudb, malo znižajo cene … Končni rezultat?

Več dela za enako ali celo manj denarja!

Treba je NEKAJ spremeniti! Se strinjate? Seveda se, samo kaj spremeniti?

Usposobite svoje prodajalce, usposobite sebe, da boste pravi PRODAJNI VOLKOVI!

Kako?

Odkrit bom z vami … Samo en način je, da vi in vaša ekipa postanete super uspešni v prodaji!

Ta način lahko strnimo v 3 korake:

  1. Pozanimajte se, kaj deluje in kaj delajo uspešni.
  2. Vadite, vadite, predvsem pa preizkusite v praksi tisto, kar ste prebrali v knjigah in kar ste slišali na seminarjih.
  3. Najdite si mentorja, trenerja, ki vam bo v vsakem trenutku pokazal, kaj delate narobe in kako se stvari lotiti drugače.

Za vas smo pripravili edinstven seminar, delavnico, kjer bomo skupaj obdelali vse tri točke. Pokazali vam bomo, kaj deluje, v praksi boste pokazali, kaj ste se naučili, mi pa vamo bomo na vaših primerih (posnetkih vaših telefonskih klicev) pokazali, kaj in kako izboljšati.

Skratka, ne samo nujno potrebna teorija, temveč tudi praksa in izvedba.

Končni rezultat? Postali boste prodajni volk v svoji panogi.

Garantirano!

Kaj prodajalcem v resnici prinaša neodvisnost?

Preveč strank! Če jih je preveč, vi odločate o tem, s kom boste poslovali in koliko boste računali. Če jih ni dovolj, odločajo stranke. In z našo pomočjo boste lahko imeli vsaj veliko več strank, kot jih imate danes. Če se boste malo potrudili, pa jih bo preveč!

Ste za spremembo?

Na seminarju Telefonska prodaja za VOLKOVE vas čaka tudi naslednje:

  •  Izpostavili bomo največje napake, ki jih trenutno delate v prodaji po telefonu.
  • Videli boste, kakšno je dejansko stanje pri vas, ker bomo delali na vaših primerih.
  • Skupaj bomo pripravili prodajna skripta – prodajne nagovore, besedo po besedo, s katerimi boste prodali več.
  • Dobili boste primer pravilnika – navodil za uspešno telefonsko prodajo, ki jih mora upoštevati vsak vaš prodajalec.
  • Komentirali bomo vaše pogovore in vam povedali, kako jih izboljšati.
  • Pokazali vam bomo, kako ste lahko uspešni v vseh 7 delih prodajnega telefonskega pogovora.
  • Opozorili bomo na besede, ki jih nikakor ne smete uporabljati.
  • Povedali vam bomo, katere besede garantirano delujejo in se jih splača uporabljati tudi v vaši panogi.
  • Govorili bomo o tem, kako izbrati in kako priti do prave baze za vaše »outbound« klice.
  • Tudi reševanja reklamacij in dela s težavnimi strankami se bomo lotili, saj je za pravega »volka« reklamacija samo prodajni signal.
  • Izvedli boste, kateri so pravi kriteriji za ocenjevanje uspešnosti telefonistov.
  • Med delavnico bomo v živo izvedli trening dialogov.
  • Pokazali bomo na 5 največjih napak, zaradi katerih danes izgubljate veliko evrov.
  • Izdali vam bomo skrivnost, od česa je najbolj odvisno, ali bo vaš klic uspešen.
  • Pokazali vam bomo, kako določiti realen cilj vsakega klica, kako ostati motiviran, kako se odzivati na ugovore strank.
  • Povedali vam bomo tudi, kdaj se splača najeti zunanji klicni center, koliko to stane, kako ga kontrolirati, kako se dogovoriti za plačilo po učinku.
  • Poslušali in komentirali bomo primere »skritih klicev«! Ja, moja ekipa bo poklicala v vaše podjetje in posnela pogovore. (Seveda vas bomo vprašali, ali lahko predvajamo posnetek na delavnici, če tega ne boste dovolili, vam bomo vseeno na 4 oči povedali svoje mnenje.)
  • Govorili bomo o tem, kako s pravimi besedami predstaviti koristi vaših izdelkov in storitev.
  • Spoznali boste, kako lahko bolje poslušate, bolje slišite, bolje uporabite informacije, ki vam jih zavedno ali nezavedno posreduje stranka.
  • Pokazali vam bomo, kako se učinkovito dogovarjati za prodajne sestanke po telefonu.
  • Trenirali bomo delo in ravnanje z »zahtevnimi« strankami.
  • Pokazali bomo na različne vrste kupcev in kako jih vsakega na svoj način obvladati.
  • Pokazali vam bomo, kako se lotiti prodaje, kjer o prodaji odloča več ljudi, kjer je prodajni cikel dolg.
  • Pokazali vam bomo, kako ne dajati vtisa prodajalca, stranka vas mora imeti za svetovalca.
  • Kako pokazati na razliko med vami in konkurenco, kako stranki »servirati« takšne nakupne kriterije, da ji ne preostane nič drugega, kot da kupi pri vas.

Sprostite se za trenutek in si zamislite:

Kako bi bilo, če bi s pomočjo telefona prepričali dvakrat več strank? Je mogoče, dragi moji. V podjetju, v katerem dela eden izmed vaših predavateljev na prihajajoči delavnici, dosegajo najboljši prodajalci 40% uspešnost. Da, 40 % telefonskih pogovorov, ki jih opravijo ti volkovi, se konča s prodajo. V Sloveniji!

Če se prodaje po telefonu lotite pravilno, mora to v kratkem postati vaš najdonosnejši način pridobivanja novih strank in prodaje. Ni pa nemogoče, da boste prodali praktično vsem, ki jim boste želeli prodati.

Ne gre za kakšno posebno znanost. Samo natančna navodila morate imeti.

Če želite, vam vse skupaj razložim, pokažem, dokažem na 7-urnem predavanju in delavnici. Na delavnici, kjer bomo delali na posnetkih vaših telefonskih pogovorov, na posnetkih vaših prodajalcev.

Telefonska prodaja in prepričevalne metode

… ki zanesljivo delujejo tudi in predvsem v vašem poslu!

Spremenili boste svoj način prodajanja, nikoli ne bo nič več tako, kot je bilo.Po seminarju, ko boste spoznali skrivnosti prodaje in prepričevanja po telefonu, boste

lahko z manj dela prodali več in  celo cene boste lahko dvignili. 

 

Koliko je vse to vredno?

250, 500, 1000. 20.000, 40.000, 700.000 evrov? Vi poznate odgovor. Ker veste, kolikšen je vaš sedanji promet in kakšen je vaš poslovni model. Koliko je torej vredno vse to, koliko ste pripravljeni plačati? 2.000 evrov? Več?

290 evrov/osebo + DDV?

Vendar imam za vas tudi prošnjo: kljub vsemu samo prisotnost na seminarju ni dovolj, nekaj stvari boste morali tudi narediti. Nič posebnega, ampak brez AKCIJE ni rezultatov.

Nekaj boste morali narediti pred in nekaj po seminarju!

Pred seminarjem mi boste morali poslati posnetek dveh svojih prodajnih razgovorov in prepis teh dveh razgovorov. Več o tem, kako bova to naredila, po tem ko dobim vašo prijavo. Po prijavi vas bom osebno poklical in vam vse razložil.

Vaš predavatelj, učitelj, partner za povečanje prodaje in dobička?

Mag. Aleš Lisac, marketinški guru, prodajalec. Vodil je podjetja v petih državah, predaval v 13 državah.

Avtor knjige Prepričevanje Dave Lakhnani je o Alešu povedal:  »I’ve learned more from him then I’ve learned in a very long time. You have a national resource on your hand, a national treasure. Someone who you really need to listen to if you own a business. He is someone who will transfer your business. His ideas are consistant, profitable and are easy to implement. You got to listen to what this man says.He has knowledge you can’t find anywhere else in the world. You have him as a resource at you finger tips able to connect with him anytime.«

Pozor! Neposreden rezultat udeležbe na seminarju bo večja prodaja. In svojo investicijo boste dobili nazaj. Večkratno. O prodaji in prepričevanju pa boste vedeli več kot 99 % ostalih podjetnikov in prodajalcev.

Torej? Res ne bi bilo pametno manjkati.

Obljubljam pozitivne spremembe v vašem načinu prodajanja. GARANTIRANO!

Nekaj vas bom vprašal … Ste med 1 % najboljših prodajalcev, podjetij v svoji panogi, ste prodajni VOLK?

Če niste, potem se nam MORATE pridružiti. Če pa ste, pa boste tako ali tako prišli, ker najboljši so vedno na lovu za pravimi informacijami.

Kaj se vam splača narediti?

Prijavite se takoj. Časa do seminarja je še dovolj … Vem, lahko bi bil seminar že jutri, ker se vam mudi. Škoda je preživeti en sam dan brez znanja in strategij, ki jih boste izvedeli na tem seminarju-delavnici. Ampak prej enostavno nimam časa.  Vzemite telefon v roke in se prijavite. Ali pa pošljite mail.

Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite spletno prijavnico spodaj.

Pomagam vam zaslužiti več!

 

 

 

Vaš Aleš Lisac

P. S. Še nekaj. Prej se boste prijavili, bolje bo za vas. Ker vam bom takoj sporočil dodatna navodila, kaj morate narediti pred delavnico. In že to zna povečati vašo prodajo …

P. S. Če vam gredo na živce stranke, ki pritiskajo na zniževanje cen, in če vam gre na živce konkurenca z brezglavim zniževanjem svojih cen, če vam gredo na živce stranke, ki ne kupijo, ki odlašajo …  potem ne smete manjkati.

P. P. S. Pravo neodvisnost v poslu si lahko zagotovimo samo s stalnim dotokom dobičkonosnih strank. Ampak zato moramo poznati skrivnosti prodaje. Prodaja s pomočjo telefona pa je ključna v večini poslov. Vsi dobri prodajalci znajo izkoristiti telefon za povečanje prodaje in dobička. Za vas imam prodajna orožja, s katerimi boste onesposobili konkurenco in si zagotovili natančno toliko posla, kot si želite.

 

Izpolnite prijavnico in nasvidenje na seminarju!

Prijavljam se na delavnico “Telemarketing”

    Davčni zavezanec

    Brezplačne novice

    Lisac-lisac.si

    Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
    080/15-09
    ales@lisac-lisac.si

    NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE