Opis
Dolga leta je knjiga Direktni marketing po zdravi pameti uživala sloves, da nima tekmeca, saj je veljala za »ugleden učbenik«, v zadnjem času pa ji rečejo kar »pravi mini institut«.
Knjiga je prvič izšla leta 1982, tudi nova izdaja pa ohranja tradicijo odličnosti, poleg tega da jo odlikuje lažje berljiv format in vsebuje obširno gradivo o uporabi interneta kot orodja v direktnem marketingu.Drayton Bird v svojem značilnem slogu ponuja praktičen in zabaven vodnik po zamotanostih direktnega marketinga. Knjiga Direktni marketing po zdravi pameti vsebuje resnične mednarodne primere s celega sveta, ki ponazarjajo, kako so podjetja po vsem svetu uporabljala Birdove zamisli, in pokriva širok razpon strategij, potrebnih za uspešno marketinško kampanjo.
Med obravnavanimi temami so:
- vloga marketinškega oddelka;
- kako pridobiti in obdržati stranke;
- kako doseči cilje in ovrednotiti rezultate;
- kaj bi morali prodajati;
- kako učinkovito pozicionirati izdelke;
- kako izbrati marketinško agencijo – in kako delati brez nje;
- internet – novo orodje v direktnem marketingu.
Direktni marketing po zdravi pameti je nedvomno obvezno branje za vse prodajne in marketinške menedžerje, agencijske direktorje in študente marketinga po vsem svetu.
Drayton Bird ima več kot štiridesetletne izkušnje kot pisec prodajnih besedil, stranka, kreativni direktor in kot podpredsednik največje agencije za direktni marketing – Ogilvy
Format: 19x25cm, trde platnice; 374 strani
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.