Close

22 večnih zakonov marketinga

27.00 

Podjetja zapravljajo milijone za marketinške programe, ki kljub visokemu proračunu in dobrim pripravam, ne morejo delovati. Ko podjetje stori napako, mu posel kaj kmalu prevzame konkurenca. Kako se torej izogniti napakam?

 

Avtor: Al Ries in Jack Trout
Kategorija: Product ID: 2375

Opis

Al Ries in Jack Trout sta več kot 25 let proučevala, kaj je v marketingu učinkovito in kaj ne.

Ugotovila sta, da so programi, ki se kažejo za učinkovite, vedno oblikovani v skladu z osnovnimi zakonitostmi trga.

V  knjigi so strnjena pravila, ki odločajo o uspehu oziroma neuspehu na trgu. Pravimo jim “večni zakoni marketinga”. 22 jih je. Kršite jih na lastno odgovornost.

Format: 15x21cm (A5), mehke platnice; 180 strani

 

Al Ries in Jack Trout sta verjetno najbolj znana marketinška stratega. Njune knjige so bile izdane v več kot petnajstih jezikih. Kot svetovalca pa sta delala za največja svetovna podjetja.

 

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “22 večnih zakonov marketinga”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja