Lisac&Lisac

  |  Seminarji in delavnice   |  Delavnica Nemogoče

Delavnica Nemogoče

Kaj lahko pričakujete od delavnice?

Spoznali boste marketinške principe za povečanje prodaje in dobička  in se jih naučili uporabljati v svojem poslu.

Poznate 10 božjih zapovedi| Verjetno da. No, in če poznate božje zapovedi  in recimo na ulici zagledate parkirani Porsche 911 turbo s prižganim motorjem, spuščenimi okni, lastnika  pa nikjer. Kaj boste naredili| Avta seveda ne boste odpeljali. Ker poznate božje zapovedi in veste, da ena pravi,  da je prepovedano krasti Porscheje …

Na marketinški delavnici Nemogoče boste spoznali zapovedi – principe, ki jih boste  v pravem času in na pravem mestu znali uporabiti. Sami boste vedeli, kako in kaj, ne da bi morali koga kaj vprašati.

Domov boste prinesli seznam idej  in ukrepov, ki se jih boste v svojem podjetju lotili že dan po seminarju!

S paketom ugodnosti (“doping brez negativnih stranskih učinkov”),  ki vam brezplačno pripada, pa boste vsaj leto dni ostali v top marketinški formi. Garantirano.

Iz programa

  • 250 primerov uspešnih marketinških akcij, ki jih lahko malce prirejene uporabite za povečanje prodaje in dobička svojega podjetja.
  • 45 prosojnic s projekti  in marketinškimi principi,  h katerim se boste znova in znova vračali, ko boste iskali nove rešitve in ideje za povečanje prodaje.
  • 23 projektov, ki jih udeleženci sami predelajo in poiščejo ustrezne rešitve za svoja podjetja.
  • Več kot 286 strani gradiva!
  • Vsak udeleženec odide  s seznamom idej in rešitev,  ki jih lahko že naslednji dan uporabi v svojem poslu.
  • Poudarek je na aktivnostih  za povečanje prodaje in dobička,  ki ne zahtevajo velikih  finančnih vložkov.
  • Na delavnici boste zaradi edinstvenega načina dela spoznali prav vse udeležence in udeleženke! Glavni namen delavnice ni,  da bi sklenili kakšen posel  s soudeležencem,  se pa redno dogaja, da …

Investirajte vase in v svoje podjetje, kajti vi ste svoja najboljša investicija! Investiranje v znanje (predvsem v marketinško znanje), saj je to tako ali tako najboljša investicija v vašem življenju.

Vaša investicija je 247 EUR/osebo + DDV. Samo s konkretnimi rešitvami za vaše podjetje, ki jih boste dobili na delavnici, boste iz te investicije v letu dni naredili vsaj 30.000 EUR. Garantirano. Ker pa vam želimo dati še več orodij za vaš uspeh – saj govorimo o marketinškem dopingu – smo v ceno vključili tudi paket ugodnosti, ki ga ne bi želeli spustiti iz rok.

Vašo investicijo bomo še dodatno posladkali>  Paket ugodnosti, ki je tako dober, da bi bilo nesmiselno reči ne!

1.  Knjižna uspešnica Sprožilci, redna cena 28,79 EUR, za udeležence delavnice BREZPLAČNO.  Svetovna uspešnica, koncentriranih, takoj razumljivih in uporabnih nasvetov za vse, ki prodajamo. Knjiga ima 224 strani.

2.  Korak pred konkurenco – 3. del. Za več kot leto marketinških nasvetov, vezanih  v knjigo, primernih za takojšnjo uporabo. Za udeležence zastonj.

3.  Pisni odgovor na eno vprašanje s področja marketinga in prodaje vašega podjetja. Da, na eno konkretno vprašanje, ki ga boste zastavili v pisni obliki, bo odgovoril mag. Aleš Lisac. Konkretno za vaš posel!

Več kot garancija!

Če z delavnico ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar. Brez vprašanj! Ampak to ni vse – vsa že prejeta darila, omenjena na tej strani, boste vseeno lahko obdržali, za vaš čas in trud. Pošteno. Vsekakor.

Program delavnice na kateri boste spoznali metode, s katerimi je mogoče dosegati 1000 in več odstotne donose

8:30 Dobrodošlica s kavico

9:00 Začetek seminarja

9:00-10:30

  • Edini trije načini, s katerimi boste v svojem poslu povečali   prodajo in dobiček.
  • Skriti viri zaslužka tudi v vašem poslu.
  • Stranske dejavnosti kot vir zaslužka.

10:30-10:45 Odmor

10:45-12:30

  • Kako do neomejenih sredstev za oglaševanje?
  • Koliko je vredna vaša stranka in posledice?
  • Kako do idej za povečanje prodaje in dobička?
  • Kako s sodelovanjem (s konkurenco) do večjega dobička?

12:30-14:00 0dmor za kosilo

  • Kako s “podkupovanjem kupcev” do večjega dobička?
  • Kako povečati prodajo brez popustov?
  • Celotna slika marketinga in nešteto možnih zaslužkov za vaše podjetje.
  • Kako povečati uspešnost vaših komercialistov, prodajalcev za 30 % in več!

15:30-15:45 Odmor

15:45- 17:30

  • Obratni marketing.
  • Kako v naprej ugotoviti, kaj bo delovalo in kaj ne?
  • Odpravite strah pri kupcih in povečajte prodajo.
  •  Priporočilo: najmočnejše marketinško orožje – da bo za vas še bolje delovalo.
  • Kaj smo se naučili in kako to uporabiti v praksi?

17:30 Vprašanja in zaključek

Imate katerega od spodnjih problemov?

  • Polno skladišče izdelkov, ki se slabo prodajajo.  V projektih 3, 9 in 22 boste našli dovolj rešitev  za izpraznitev skladišča. Lahko da vam  bo izdelkov prehitro zmanjkalo.
  • Trgovci dajejo prednost konkurenčnim izdelkom.  V drugem delu delavnice se bomo dotaknili te občutljive teme. Zaupali vam bomo nekaj hitrih in učinkovitih rešitev.
  • Vaši oglasi, prodajna pisma, letaki ne delujejo (dovolj) dobro. Pokazali vam bomo, kako ugotoviti, kaj deluje in kaj ne, in kaj spremeniti, da bo delovalo. 23 različnih slovenskih primerov. Nasveti, ki preverjeno 100-odstotno delujejo!
  • Preizkusili ste že vse, prodaje pa ni in ni. Tako mislite danes. Po delavnici boste ugotovili, da imate dela in idej dovolj za naslednjih nekaj let. Projekti 12, 23 in 5 vam bodo gotovo v pomoč.
  • Je vaš marketinški budžet premajhen. Projekt 3 vam bo pokazal, kako do neomejenih sredstev  za pridobivanje novih strank.
  • Vaša osnovna dejavnost je čedalje manj dobičkonosna. Projekt 6 bi lahko bil rešitev za vas. Spoznali boste, da je prav v vsakem poslu z dodatnimi dejavnostmi možno zaslužiti celo več kot z osnovnim poslom.
  • Za stranke se morate znova in znova truditi,  to pa je drago in naporno.  Projekt 8 govori o tako imenovanih avtomatičnih naročilih. Uporabili boste ta projekt in pridobili stranko enkrat za vselej.

Zanima me, kako s pravim ukrepom do večje prodaje

    Davčni zavezanec

    Brezplačne novice

    Zgodba o muhi in psihiatru

    Psihiater sedi v avli hotela in opazuje muho, ki se zaletava v okno. Muha želi odleteti iz hotela, vendar pa ji skozi zaprto okno to seveda ne uspe. Poskuša in poskuša, vendar se vedno zgodi isto: bzzzzz in bum. Psihiater iz svojega naslonjača nekaj časa opazuje muho, nato pa vzame časopis in pozabi na muho. Muha seveda vztraja …

    Po vsakem poizkusu izhoda je njen glavobol hujši pa tudi vse bolj utrujena je. Močneje in z večjo ihto poizkuša, bolj jo vse boli, okna pa ji seveda ne uspe prebiti. Po uri in pol v hotelski avli zavlada tišina – muha  je omahnila na tla.

    Psihiater si misli se lahko od muhe česa naučimo? Le meter stran od zaprtega okna je bilo drugo okno odprto. Če bi muha spremenila smer le za meter, bi ji bila pot v svobodo odprta. Ker pa je muha pač muha, se je zaletavala v okno do smrti, ničesar ni spremenila, zato je tudi tako klavrno končala na hotelskih tleh.

    Kako lahko nauk te zgodbice prenesemo na vaš posel? Če boste še naprej delali vse tako, kot delate danes, boste tudi v prihodnje dosegali enake rezultate. Ne glede na to kako trdo si boste prizadevali. Edini način,  da dosežete boljše rezultate, je, da nekaj spremenite.

    Če ste se pripravljeni spremeniti, če boste kaj spremenili v svojem poslu, potem imate pravico pričakovati boljše rezultate.

    Kdaj in kje?

    Interna izvedba za vaše podjetje. 

    Nekaj mnenj udeležencev:

    Z zadnjo izvedbo, ki je bila marca letos, so bili (kot je običajno), zadovoljni prav vsi (100 %) udeleženci. Nekaj  mnenj udeležencev marčevske delavnice:

     

    »Konkretna, interaktivna, zabavna, zanimiva.« Mojca G. Mihičinac

    »Delavnica je bila zelo zanimiva, podkrepljena s konkretnimi primeri, življenjskimi primeri, realnimi situacijami.« Tjaša Kralj

    »Nekaj novih stvari sem izvedel, veliko stvari, ki so potrdile moje gledanje. Z mnogimi pristopi pa se ne strinjam.« Marko Strden

    »Iz delavnice sem dobila veliko idej in informacij, kako izboljšati prodajo.« Janja Anderlič

    »Veliko primerov, ki ti dajo misliti«. Mitja Nežman

    »Bravo, top.« Gregor Medvešček

    »Pomoč pri direktnih problemih.« Primož Habjan

    »Odlična interaktivno zastavljena delavnica s konkretnimi rešitvami in možnostjo individualnih konkretnih vprašanj.« Helena Filipič

    »Aleš vedno navrže kup idej, ki ti dajo osnovo za nadaljnje akcije. In vedno ti pomaga ob vprašanjih kako dalje.« Alenka Zapušek

    »Delavnica je bila zelo zanimiva, povzročila dodatna razmišljanja, super udeleženci, zanimive ideje, super predavatelj.« Mateja Draksler

    Še več mnenj udeležencev

    Obljubili ste zelo veliko< pričakovala  sem malo manj, a dobila sem precej več! Ina B. Zupanec, Infonet d. o. o., Kranj

    Konkretne rešitve  za konkretna vprašanja. Cirila Kosmač Ribič,  Občina Kranjska Gora

    Dober način, kako si odpreš  oči, preden te drugi pojedo. Melita Vučajnk, TMS d. o. o., Brežice

    Super delavnica. Najboljši seminar  v zadnjem času (in to za primerno ceno!). Po zaslugi vodje zelo sproščeno vzdušje. Delavnica mi je dala nov polet za delo, stvari gledam z drugih perspektiv. Iva Premerl, Mladinska knjiga –  birooprema d. d., Ljubljana

    Človek ima v sebi večinoma  izdelane rešitve za svoje probleme, le da ideje v nas včasih spijo. Take delavnice dosegajo to, da jih zbudijo. Mariella Suhar,  Puloverija Mariella s. p., Izola

    Če hočeš širok pogled v svoj posel,  če hočeš trdno stati, in ne le stati,  temveč hoditi naprej, se udeleži  delavnice Nemogoče! Milan Novak, MPP tehnične službe d. o. o., Maribor

    Simpatičen predavatelj, ki resnično  na duhovit in zanimiv način ponudi veliko rešitev oz. odgovorov na težave,  s katerimi se srečujemo na področju marketinga v podjetjih. Veliko materiala ostane v vaših rokah, kar vam bo zagotovo v veliko pomoč pri nadaljnjem delu. Sanela Nikolič, Internova d.o.o., Ljubljana

    Vse temelji na nas samih, pomembno  pa je začeti razmišljati drugače  –  in to dobiš na delavnici! Alenka Medved, Trgovina Fabjan, Limbuš

    Delavnica ni samo za jutri,  temveč tudi za pojutrišnjem … Branko Lah, Intes Mlin Testenine d. d., Maribor

    Zanima me, kako s pravim ukrepom do večje prodaje

      Davčni zavezanec

      Brezplačne novice

      Lisac-lisac.si

      Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
      080/15-09
      ales@lisac-lisac.si

      NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE