Marketing in prodaja sta največja vzvoda, ki sta na voljo vsakemu podjetniku.
Boljši marketing pomeni večjo prodajo, dobiček in hitrejšo rast podjetja. Mnogi podjetniki veliko razmišljajo o izdelkih, storitvah, organizaciji itd., zaradi prezaposlenosti pa pozabijo na najpomembnejše – marketing in prodaja.
Preberite si članke, ki vam bodo pokazali, da sta marketing in prodaja lahko učinkovita, zabavna, enostavna in tudi poceni.
Najbolj brani nasveti:
-
Stavek, po katerem 76 % strank garantirano reče DA!
Stavek, po katerem 76 % strank garantirano reče DA! Tokrat vam bom izdal skrivnost. Prodajni stavek, ki – preverjeno – 76 % potencialnih strank, ki se odločajo, ali bi kupili ali ne bi, spremeni v kupca. Skrivnost mi je zaupal gospod, ki
-
Ste že kdaj kaj naročili po pošti?
Ste že kdaj kaj naročili po pošti? Seveda ste. Kako ste se počutili, ko ste prejeli paket? Ste morda paket spregledali? Ste ga odprli šele čez nekaj dni, ali ga celo po pomoti vrgli v smeti? Seveda ne. Paket ste odprli takoj, ko ste
-
Koliko nameniti za razvoj kadrov?
Koliko nameniti za razvoj kadrov? »Koliko naj podjetnik od prihodkov nameni za razvoj, izobraževanje kadrov?« Za začetek, vprašanje v naslovu je napačno. Ker formule, ki bi določala kolikšen del prihodkov naj podjetnik nameni za izobraževanje ni. Zelo pogosto bi moral tisti podjetnik,
-
Za kaj vas stranke v resnici plačujejo?
Stranke plačujejo rezultate. Stranke imajo določene želje in potrebe. Vi jim ponudite, kar potrebujejo ali želijo. In za to so pripravljene plačati. Strank ne zanima, koliko truda ste vložili v izdelek ali storitev. Strank ne zanima, koliko stroškov ste imeli, kako težko je
-
Pohvalite stranko!
Iskren kompliment vedno deluje. Ko osvajate, ali ko prodajate. Kompliment mora biti iskren. Seveda je fino, če imamo v naprej pripravljenih nekaj pohval, zato je najbolje, če si te stavke kar zapišete. Pohvalimo pa po formuli: Najprej iskren kompliment. Potem pa kratko vprašanje. Recimo:
-
Počasnost ubija
Največ »nesreč« se v prodajnih situacijah zgodi zaradi počasnosti. Počasnost ubija posle. Ko je stranka enkrat vroča, ko je v nakupnem razpoloženju, želi. da se vse dogaja hitro. Ko stranka pošlje povpraševanje, želi hiter odgovor. Ves čas želi vedeti. kaj se