Lisac&Lisac

  |  Izpostavljeno   |  VIP klub

VIP klub

Lisac VIP Klub – ekskluzivni program za izbrane podjetnike.

Od sedaj ne boste več sami. Ves čas boste imeli na voljo najboljšega marketinškega svetovalca za pravo informacijo v pravem trenutku.

Spoštovani!

Sedaj imate priložnost, da se pridružite izbrani skupini podjetnikov, ki so se odločili uspeti. Pridružili se boste skupini uspešnih, pridružili se boste tistim, ki v recesiji, finančnih krizah, nizki gospodarski rasti in podobnih dogodkih ne sodelujete!

To, kar sem tokrat pripravil za vas, se sliši skoraj predobro, da bi bilo resnično. Tako posebno ponudbo od mene zagotovo prejemate prvič. Na svoj novi program sem res ponosen. Česa podobnega ni ponudil še nihče. Niti pri nas niti v tujini.

Komaj čakam, da vam povem, čeprav …

» … sem verjetno naredil nekaj, česar ne bi smel … «

Preden vam povem, za kaj gre, si pošteno odgovorite, kako pogosto si postavite katero od spodnjih vprašanj:

  • Ali sem na pravi poti, je to, kar delamo, res najboljši izkoristek našega in mojega časa in denarja?
  • Je denar, ki ga namenimo za povečanje prodaje in za marketing, res optimalno naložen?
  • Kako to, da delamo čedalje več, rezultati pa niso temu primerni?
  • Kaj bi se dalo narediti, da bi z manj dela naredili več?
  • Kako motivirati zaposlene?
  • Kako strankam pokazati, da smo boljša izbira zanje?
  • Kako bolje izkoristiti internet in ostale nove medije?
  • Kako zmanjšati stroške pridobivanja strank in kako zadržati obstoječe stranke?
  • Kako do kakšne nove ideje, ki bi prinesla nekaj olajšanja v naš posel?

Skratka, kako pogosto se sprašujete, kako do več strank, kako obstoječim strankam prodati več in kako doseči, da bodo kupovale pri vas pogosteje in ne bodo odhajale drugam?

Posel je zelo kompleksna zadeva. V poslu zmagujejo tisti, ki simultano izvajajo več pravih aktivnosti – tistih aktivnosti, ki prinašajo rezultate! Danes ni problem v tem, da podjetniki ne bi imeli dovolj informacij.

Problem je izbrati prave informacije in jih uresničiti v praksi.

Za vas imamo rešitev! Pridružite se ekskluzivnemu Lisac Vip klubu! Koristi je ogromno – ampak čisto na kratko povedano … Od sedaj ne boste več sami. Vse leto vam bom stal ob strani. Ves čas boste imeli na voljo najboljšega marketinškega svetovalca v Sloveniji.

Kaj torej dobite?

1. Vi vprašate, jaz odgovorim!

Odgovor na vaše vprašanje, takrat, ko ga boste najbolj potrebovali. Na voljo boste imeli možnost postavljati vprašanja po elektronski pošti. Na ta vprašanja vam bo osebno odgovoril v 48 urah. Kolikor vprašanj boste postavili, toliko odgovorov boste dobili. Konkretni odgovori na vaša konkretna vprašanja.
V 48 urah vam bom odgovoril na kakršno koli vprašanje s področja marketinga, prodaje, vodenja podjetja.

2. Mesečni ukrep, ki vam bo zagotovo prinesel povečanje prodaje.

Predstavljajte si, da vsak mesec izvedete samo en dodaten (dodaten, ampak tisti pravi!) ukrep za povečanje prodaje in dobička. V enem letu 12 dodatnih ukrepov.

Bi izvedli teh 12 ukrepov, če bi s tem garantirano povečali dobiček in prodajo?  Za vas imam dobro novico.  Teh 12 ukrepov sem za vas pripravil jaz. In vsi so tako enostavni, da za izvedbo nobenega ne boste porabili več kot za pripravo dobrega kosila.  Za večino celo manj, ker bom vse osnovne surovine za vas v naprej pripravil jaz.

Vsak mesec vam bom poslal kuverto. V tej kuverti bo natančno opisana vaša dodatna marketinška aktivnost meseca. Ta aktivnost bo enostavna, učinkovita in izvedljiva v 90 minutah.

3. Eno-urni webinar

Vsak mesec – teden dni po prejemu pošte, boste lahko spremljali enouren webinar na katerem vam bo še dodatno razložil kako izpeljati mesečni ukrep, za katerega boste navodila dobili v kuverti. Webinar vam bo dal še širšo sliko in več možnosti za uspeh.

Cena?

50 evrov + ddv mesečno, ali enkratno plačilo 500 evrov + DDV. Da to je vse. Vem, vem … prepoceni. Za večino manj koristnih stvari mesečno plačujete več.

Imamo še eno opcijo za tiste, ki želite več.  Če v paket dodamo še dve svetovalni uri pri vas – na sedežu vašega podjetja, boste plačali 90 evrov + DDV mesečno, ali enkratno plačilo 900 evrov + DDV.
Odločiti se morate torej za običajno opcijo – 50 evrov mesečno, ali opcijo, ki vsebuje še moj dve urni obisk pri vas.

Članstvo lahko kadarkoli po treh mesecih odpoveste in prejmete sorazmeren del članarine nazaj. Ampak vem, da ne boste odpovedali, ker se vam ne bo izplačalo.

Skratka, ne tvegate ničesar, cena je nizka, vsekakor se vam te priložnosti ne splača izpustiti.

Vabim vas torej, da se nam pridružite.

Prepričan sem, da vam definitivno lahko pomagamo, vaše poslovno, marketinško, podjetniško življenje bo lažje. Ker ne boste sami, ker boste imeli pri roki najboljšo možno pomoč.

Ta program ni čisto za vsakogar.  Vsem, ki se boste prijavili, ne obljubljamo, da vas bomo v klub sprejeli. Pridržujemo si pravico, da vam pred sprejemom v klub zastavimo nekaj vprašanj. Če bomo v dvomih glede tega, ali – po domače povedano – »pašemo« skupaj, vam bomo to tudi odkrito povedali. Prijavite se >>

Zakaj se vam splača prijaviti takoj? Dva razloga sta!

Članstvo v tem klubu je dvakrat resno omejeno!

Prvič, v klubu velja panožna ekskluzivnost. To pomeni, da dva neposredna konkurenta iz panoge, ne moreta biti člana kluba. Zakaj ne? Ker ne želimo, da dve podjetji, ki se na istem trgu borita za iste kupce, uporabita isto metodo. Klub zagotavlja konkurenčno prednost, z našim klubom boste korak pred konkurenco. In dva iz panoge v klub ne bomo sprejeli. Sprejet bo tisti, se bo prvi prijavil.

In drugič, klub je tudi številčno omejen. Predvsem zaradi 1. točke – odgovarjanja na vaša vprašanja. Ker vam garantiram odgovor na vaše vprašanje v 48 urah, seveda ne morem sprejeti neomejeno število članov. Vsekakor govorimo o samo nekaj deset članih. Vse vas bom tudi spoznal in mesečni ukrepi, vam bodo pisani na kožo.

Zakaj sem se odločil ustanoviti ta klub?

a)  Ker sem opazil, da mnogi podjetniki ne naredijo tistega, kar bi morali, kar bi se jim splačalo narediti. In tega pogosto ne naredijo ne zato, ker bi bili leni, pač pa zato, ker se jim ustavi pri znanju. Ker ne vedo, KAKO bi se zadeve  lotili. Ker imajo na voljo preveč možnosti in ne vedo kaj in kako izbrati …

b)  Ker vam iskreno želim pomagati. Če verjameš v to, kar delaš, in če postaviš korist stranke na prvo mesto, potem denar pride sam od sebe. Od vsega začetka je poslanstvo mojega podjetja isto: »Pomagamo vam zaslužiti več.«

Kaj se vam splača narediti v trenutku, ko tole berete?

Pokličite  mojega brata Blaža Lisca na 080 1509 ali 040 771577. Z Blažem bosta preverila, če ste reagirali dovolj hitro, če vas še lahko vzamemo.

Lahko pa tudi izpolnite obrazec tukaj: Prijavite se >>.

Lep pozdrav,

P.S.: Te ponudbe preprosto ne smete zamuditi. Postanite član ekskluzivnega LisacVip kluba a še danes, saj je število članov omejeno. Zagotovite si, da bo vaše življenje postalo veliko lažje in še bolj polno poslovnih in osebnih uspehov. Tveganja za vas ni, rezultate lahko pričakujete takoj!

Prijava v Lisac Vip klub

Da, želim se pridružiti programu Lisac Vip klub.

Prilagam prošnjo za sprejem. Upam, da moje neposredne konkurence še ni zraven in mi boste rezervirali ekskluzivno mesto, ki je na voljo samo enemu podjetju v posamezni panogi.

Zavedam se, da je program sestavljen iz treh ključnih točk:

  • Vsak mesec bom v zapečateni kuverti prejel mesečni marketinško-prodajni ukrep. Za izvedbo ukrepa si bom moral vzeti približno 3 ure časa.
  • Vsak mesec bom povabljen na zaprt webinar, kjer bo Aleš dodatno razložil mesečni ukrep in odgovarjal na vprašanja v živo.
  • Ves čas članstva bom lahko postavljal pisna vprašanja in Aleš mi bo poslal odgovor najpozneje v 48 urah.

Zavedam se, da je investicija v ta program samo 50 EUR + DDV mesečno. Če vnaprej plačam letno naročnino, prihranim 100 EUR (dva obroka).

Pozor – s tem, ko ste oddali prijavnico, še niste člani. Takoj po prejemu vaše prošnje vam bomo poslali kratek vprašalnik in vam sporočili, ali ste v program sprejeti ali ne. Ker gre za panožno ekskluziven program, vam ne moremo garantirati, da boste sprejeti.

    Prijava na lisac marketing

    Zakaj se vam izplača prijaviti?

    Kako pogosto ste se zalotili v takšnem razmišljanju: »Imamo dobre izdelke, storitve … če bi le vedeli, kako prodati več, kako pokazati strankam, kaj res imamo.«

    Produkt je namenjen podjetnikom, direktorjem, vodjem marketinga in prodaje. Predvsem takšnim, ki imajo dva velika izziva. Prvi izziv je, katere učinkovite ukrepe izbrati, da se bo res poznalo na dobičku in prodaji. In drugi, še večji izziv, je dobre zamisli res spraviti v prakso. Vse prepogosto se dogaja, da zaradi slabe izvedbe propadejo še tako dobre ideje.

    Ta produkt je za vse, ki želite povečati prodajo in znate slediti enostavnim navodilom. Če ste pripravljeni investirati približno tri ure mesečno v izvedbo dobre, preizkušene akcije, je produkt primeren za vas.

    Namenjen je tudi vsem, ki verjamete, da se splača imeti svetovalca. Najboljši športniki ga imajo, najboljši podjetniki jih imajo veliko. S članstvom boste imeli vedno dostop do drugega mnenja. Če hočete hitre odgovore na svoje dileme s področja marketinga in prodaje, je to za vas izvrstna priložnost.

    Končni rezultat članstva bo več strank, večja prodaja in višji dobiček. Seveda ima članstvo še več pozitivnih stranskih učinkov. Ostalo vam bo več časa, naučili se boste veliko novega o marketingu in prodaji. V svoj posel boste dodali nekaj sistematike. Spoznali boste, da je mogoče z dobro izbranimi in precizno izvedenimi ukrepi hitro prehiteti konkurenco. Končni rezultat bo ta, da boste prodali pogosteje in z višjo razliko kot konkurenca.

    Ukrepi so enostavni. Z izvedbo zanesljivo ne boste imeli težav.

    Kako smo lahko tako prepričani? Najprej vam bomo ukrep poslali po pošti. V kuverti bo vse jasno razloženo, tudi s konkretnimi primeri. Ampak to še ni vse. Vsak mesec bom na webinarju nazorno razložil, kako boste določen ukrep izvedli. Da vam vse skupaj ne bo vzelo veliko časa, bom pogosto uporabil demonstracijo. Ker sem izurjen, bom večino ukrepov izvedel prej kot v 60 minutah, kot bo trajal webinar. Občasno bomo webinar izpeljali tako, da vam bom razlagal, kaj morate narediti, v ozadju pa boste spremljali mojega brata, ki bo v živo natančno sledil mojim navodilom in izvedel celoten ukrep. Za vas smo pripravili enostavne in učinkovite ukrepe.

    Zakaj ne bi vsaj poskusili? Če bi se vam zdelo, da program ni primeren za vas, članstvo lahko odpoveste kadar koli.

    Najprej vam povem nekaj že znanega – večina podjetnikov in direktorjev meni, da je njihova panoga specifična, da so oni nekaj posebnega. Ker sem delal že v več sto panogah, trdim, da to ni res. Seveda so določene skrivnosti, ki jih moramo v vsaki panogi spoznati, vendar so principi v vseh panogah isti. Vedno gre samo za tri stvari. Vsi se trudimo za čim več novih strank, vsi se trudimo obstoječim strankam prodati več in vsi delamo na tem, da bi se stranke čim pogosteje vračale.

    Ker točno vemo, kdo so člani Lisac VIP kluba, bodo vsi ukrepi pripravljeni tako, da bodo primerni za vse člane. Večinoma bomo na webinarju tudi praktično pokazali uporabo ukrepa v različnih panogah.

    In če kljub temu slučajno ne bi bilo kaj jasno, lahko vedno vprašate. Vsak član lahko postavi poljubno število vprašanj (po elektronski pošti), na katera bom odgovoril prej kot v 48 urah. Skratka, članstvo prinaša stalno svetovanje z naše strani. Vse je odvisno od vas, več boste spraševali, bolje boste izkoristili svojo mesečno investicijo.

    Po potrebi. Vem, da bodo prišla obdobja, ko boste prezasedeni in boste manj spraševali. Prišla pa bodo tudi obdobja, ko boste imeli veliko vprašanj. Tu ni omejitev, sprašujete lahko, kolikor želite, na odgovor pa boste čakali največ 48 ur. Brez skrbi, na vsa vprašanja bom lahko temeljito odgovoril, ker je število članov kluba resno omejeno.

    Kakovost in dolžina odgovorov je najbolj odvisna od vašega vprašanja. Bolj natančno in specifično je vprašanje, boljši bo odgovor. Vprašate na primer lahko, kaj si mislim o vašem novem oglasu. To je dobro vprašanje, ker je natančno. V takšnem primeru vam bom verjetno postavil še kakšno podvprašanje (kje bo oglas objavljen, kaj je vaš cilj, komu je oglas namenjen itn.) in vam povedal, ali je po mojem mnenju oglas dober ali ne.

    Morda me boste vprašali kako izpeljati povišanje cen – odgovoril vam bom konkretno, s primeri. Morda me boste vprašali kaj narediti, ker se vaši prodajalci pritožujejo nad cenami vaših izdelkov in pravijo, da niso konkurenčni. Od mene boste dobili precizen, koristen odgovor. Kakšna vprašanja niso dobra? Recimo, če mi boste napisali, da ste se odločili poleg svoje osnovne dejavnosti početi še kaj drugega, pa ne veste, kaj bi to lahko bilo, je to slabo vprašanje, ker je preveč splošno. Odgovoril pa bom na vsa vaša vprašanja.

    Zavezuje nas diskretnost. Če se mi bo zdelo, da bi kakšno vaše vprašanje ali komentar lahko koristila tudi drugim članom kluba, vas bom vprašal, ali lahko vprašanje in odgovor objavim. Skratka, brez dovoljenja ne bomo objavili ničesar. Vaša razmišljanja, vaša vprašanja, morebitni podatki, ki mi jih boste zaupali, so pri nas na varnem.

    Zelo preprosto. Poveste, da odpovedujete članstvo in dovolite, da namesto vas sprejmemo drugo podjetje iz vaše panoge. Nobenega drobnega tiska, nihče vas ne bo zadrževal, če ne boste zadovoljni. V primeru vplačila celoletnega članstva vam vrnemo neizkoriščeni del naročnine.

    Praktično ni omejitev. Za mala podjetja je program primeren, ker bodo zaradi kadrovske podhranjenosti z novimi idejami in jasnimi navodili naredili več in hitreje. V večjih podjetjih pa bo naš ukrep meseca in svetovanje samo dobičkonosen dodatek drugim marketinškim in prodajnim aktivnostim.

    Definitivno da. Ukrepi meseca so pripravljeni tako, da delujejo kot enostavni kuharski recepti. Samo naredite vse, kot je napisano. Pomemben del programa je tudi možnost postavljanja vprašanj. Na vaša konkretna vprašanja boste dobili pisni odgovor, in to zelo hitro – v 48 urah.

    Sam se ukvarjam z marketingom in prodajo že vsaj 26 let in še vedno vsak dan izvem kaj novega. V poslu je pomembno, da v pravem trenutku izvedemo prave aktivnosti. Tudi najboljši potrebujemo nasvet, tudi najboljši potrebujemo kakšno spodbudno »brco«. Ta program je namenjen tudi tistim, ki zelo veliko vedo in imajo veliko izkušenj. Če ste v prodaji in marketingu zelo dobri, boste potrebovali minutko ali dve in jasno vam bo, kaj sem za vas pripravil v tekočem mesecu. Najverjetneje boste pomislil: »Uf, pametno … Kako to, da tega še nismo naredili?«

    Seveda obstaja tudi ta možnost. Če ste res dobri v prodaji in marketingu, boste za kakšnega od 12 ukrepov, ki vam jih bomo v enem letu poslali, lahko rekli, da nekaj takšnega že izvajate. Ampak vseeno se vam bo splačalo biti član. Ker boste našli podrobnosti, ki pa jih ne izvajate. Garantirano. In od malenkosti, podrobnosti je pogosto veliko odvisno. Skratka, vedno boste našli nekaj novega, nekaj uporabnega.

    Preverite, pokličite, pišite mi. Zelo velika verjetnost obstaja, da bom odgovoril pritrdilno. Delal in svetoval sem že v več kot 100 panogah. Če nisem delal prav tega, kar delate v vašem podjetju, imam  izkušnje iz podobnega podjetja ali dejavnosti. Trdim, da sem delal v vaši panogi in poznam vašo dejavnost.

    Ni res. Tisti, ki se imajo za nekaj posebnega, tisti, ki ne verjamejo, da se da v njihovi panogi uveljaviti splošno znane marketinške in prodajne principe, običajno dosegajo povprečne rezultate. S povprečnimi idejami, s povprečnimi aktivnostmi, s povprečnimi zaposlenimi, z odnosom »se ne da, to smo že poskusili«, je podjetje lahko samo povprečno. Pravi odnos, ki prinaša rezultate, je: »Kako lahko to uporabimo tudi mi?«, ne pa: »Mi smo specifični, to pri nas ne bo delovalo«. V poslu ne dobimo nobenih dodatnih točk za jamranje in zavračanje idej.

    Zadeva je približno takšna kot s sestavljanjem predalnika, ki ga kupite v Ikei. V Ikei pravijo, da za določene kose ne boste potrebovali več kot 5 minut. V praksi se izkaže, da je realen čas sestavljanja malo daljši. Sploh za prvi predalnik, pri drugem in tretjem res ni več težav. V našem primeru trdimo, da lahko vse naredite v 180 minutah, kar vam bomo v mesečnih webinarjih tudi pokazali in dokazali. V resnici pa bodo nekateri porabili še manj, drugi malo več časa. Pomembno je, da gre za res enostavne ukrepe, ki jih boste sposobni izvesti sami in v zelo kratkem času.

    To je težava. Težava, s katero se srečujejo skoraj vsi podjetniki. In ravno zato, ker nimate časa za metanje skozi okno, potrebujete nekaj hitrega, enostavnega in učinkovitega. Program vam ne bi smel vzeti več kot 3 ure mesečno. Toliko časa pa imate in si ga tudi lahko vzamete. Saj gre vendar za vaše rezultate, za vaš uspeh, za vaše počutje, nenazadnje za vaše zdravje in srečo.

    Lisac-lisac.si

    Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
    080/15-09
    ales@lisac-lisac.si

    NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE