Lisac&Lisac

  |  Seminarji in delavnice   |  Odločili smo se za vašo ponudbo – serija webinarjev

Odločili smo se za vašo ponudbo – serija webinarjev

»Odločili smo se za vašo ponudbo« – to bo odgovor vaših strank in to bo edini stranski učinek branja tega pomembnega dokumenta. Te metode 100% delujejo, tudi v za vas in v vaši panogi.«

Odkrijte metode, s katerimi boste dramatično povečali učinkovitost vaših ponudb.

Vaši kolegi bodo morda skeptični, ko jim boste pokazali tole, ko pa bodo videli rezultate, bodo lepo tiho in še vas bodo vprašali za nasvet. Garantirano!«

Pogosto nam potencialna stranka reče: »Prosim, pošljite ponudbo.« In kaj se zgodi potem? Pripravite ponudbo, kar vam včasih vzame veliko dela, potem pa ste na milost in nemilost prepuščeni stranki.

V strahu čakate na odziv in pogosto ga sploh ne dočakate. In niti ne veste, ali je stranka vašo ponudbo v resnici prebrala, razumela, ali ste sploh imeli možnost prodati … No, tej negotovosti lahko sedaj narediva konec!

Zadeva: »Odločili smo se za vašo ponudbo!« Vašo ponudbo bodo prebrali, razumeli in KUPILI!

Za vas imam ponudbo, pri kateri ne tvegate ničesar, donosi pa so lahko res lepi. Seveda nisem edini, ki je odkril preprosta pravila, ki delujejo pri pripravi učinkovitih dobičkonosnih ponudb. Je pa res, da sem se o prodaji in pripravljanju učinkovitih ponudb, odkar sem leta 1989 ustanovil svoje prvo podjetje, nekaj naučil. V resnici živim od pisanja dobrih ponudb. Samo za svoje podjetje mi je pisanje dobrih ponudb prineslo približno 5 milijonov evrov.

Dober prijatelj mi je že zdavnaj rekel: »Lahko je tebi Aleš … kadar potrebuješ denar, ga pač natisneš … napišeš ponudbo, jo natisneš, pošlješ strankam in pogledaš, koliko naročil in vplačil je na računu podjetja.« V bistvu ima prav, ampak to velja tudi za vaše ponudbe!

Če je ponudba dobra, če deluje, če stranke kupujejo, je vredna več kot sveže tiskani bankovci!

Ste zato, da skupaj natisneva nekaj (sto, tisoč, milijon) bankovcev? Do sedaj sem napisal veliko ponudb, verjetno ne poznate Slovenca, ki jih je napisal več.

Pisal sem zase in za druge. Moje najboljše ponudbe so slovenska podjetja pošiljala tudi na več kot 350.000 naslovov (enkratna pošiljka). Za samo eno mojo delavnico smo poslali (štejem samo tiskane) več kot 680.000 ponudb. Ne bi jih poslali toliko, če ne bi delovale!

In vnaprej znam napovedati, ali bo ponudba delovala ali ne. In to s vsaj 95-odstotno zanesljivostjo!

Zakaj mi lahko zaupate?

Ker sem prebral praktično vse, kar je o pripravi ponudb, pisanju tekstov, ki prodajajo, mogoče prebrati. V Sloveniji sem gostil svetovno znane guruje marketinga in prodaje, založil in izdal več kot 150 knjig s področja prodaje (prodali smo več kot 400.000 knjig).

Sem edini Slovenec, ki je kadar koli predaval na Londonski šoli direktnega in interaktivnega marketinga. Kaj o meni menijo tuji guruji, lahko preberete v teh okvirčkih.

Sem tudi edini človek na tem planetu, ki je trikrat organiziral državno prvenstvo v pisanju ponudb (direktnem marketingu). In ni šlo za majhno stvar, zmagovalci so dobili dva avtomobila, potovanje v London … Predvsem pa je pomembno, da smo samo v okviru teh prvenstev v Sloveniji testirali več kot 870 različnih ponudb v vsaj 15 različnih panogah! Da o drugih testih in ponudbah, ki jih pišem za svoje stranke, ne govorimo …

Ampak vse to je manj pomembno. Boj pomembno je dejstvo, da lahko in da sem pripravljen pomagati tudi vam!

Pomembno! Metode, o katerih bova govorila, niso povezane s talentom. Tehnike, ki res delujejo, se lahko nauči vsak in še enostavne so. Kot umivanje rok …

Ne verjamete? V vsakem podjetju je en prodajalec, ki proda več kot polovica vseh drugih skupaj. V vsaki panogi obstajajo podjetja in ljudje, ki zaslužijo in prodajo več. So na vrhu piramide. Pa ne zato, ker bi imeli boljši izdelek ali storitev, temveč predvsem zato, ker znajo prodajati!

Ker napišejo boljše ponudbe!

Če želite biti korak pred konkurenco, če želite izstopati iz povprečja, potem je to, kar sem pripravil, pisano ravno vam na kožo.

Obstajajo pri pripravi in dostavi ponudb kakšne skrivnosti? Da, veliko jih je. Dobre ponudbe pridejo v prave roke. Dobre ponudbe prejemniki preberejo. Pri dobrih ponudbah prejemniki vedo, kaj morajo in kaj se jim splača narediti. Dobre ponudbe v hipu ustvarijo ZAUPANJE. Zaupanje pa v hipu ustvarijo z nekaj enostavnimi metodami, z enostavnimi besednimi in stavčnimi zvezami …

“Ampak mi smo že marsikaj preizkusili, veste, naš položaj je specifičen …”

Ni res, čisto nič niste drugačni in prav nič specifični.

Na svojih seminarjih in svetovanjih sem imel pravoslavnega duhovnika, direktorja pogrebnega servisa, podjetnika, ki je lastnik verige seks shopov, predstavnika dobrodelnih organizacij, ekološke kmete, prodajalce oken, vrat, bazenov, elektrike, programske opreme in ljudi, ki delajo za jedrsko elektrarno … Skratka, ni bilo panoge, za katero ne bi napisal ali jim vsaj pomagal pripraviti zmagovite ponudbe.

Vse, o čemer govorim, deluje tudi v vaši panogi. In tudi v vaši panogi nekatere ponudbe prodajo, druge pa so samo za star papir ali pa končajo med izbrisanimi ponudbami v računalniku vaših potencialnih strank!

Kaj je glavni razlog, da ne prodate toliko, kot bi lahko?

Večina ljudi o prodaji enostavno ne ve dovolj. Bere tabloide, gleda novice na televiziji in misli, da mora biti tako, kot je. Pravi podjetniki pa vedo, da si ljudje sami ustvarjamo okoliščine in da nam nihče ne bo pomagal, če si ne bomo pomagali sami.

Tudi med branjem tega pisma se morate zavedati, da je lahko skritizirati kar koli. Ni treba biti preveč pameten, da rečeš, da je nekaj brez veze, da ne bo pomagalo. Bolj produktivno in pametneje se je vprašati:

“Kako naj uporabim to, o čemer govori Aleš Lisac, da bom v svojem poslu povečal prodajo in dobiček?”

Pametni podjetniki poslušajo, berejo in PREIZKUSIJO ideje, ki prinašajo rezultate. Brez testiranja, brez akcije, brez NOVITET se ne bo nič spremenilo na bolje. Če si zdravniki ne bi začeli umivati rok, …

Kako mnogi prodajalci sami vse pokvarijo in sami sebe preprečujejo, da bi bili uspešnejši (poskrbite, da se ne boste tudi vi ujeli v to past)?

Eden od načinov, da v prodaji ne boste nikoli tako uspešni, kot bi lahko bili, je ta, da danes delate malo več in malo bolje kot včeraj. Na ta način vaš bančni račun ne bo nikoli poln, kot si želite. Kaj naredijo običajni prodajalci, ko prodaja ne gre več tako dobro kot včasih? Malo več kličejo, malo dlje ostajajo v službi, napišejo več ponudb, malo znižajo cene … Končni rezultat?

Več dela za enako ali celo manj denarja!

Treba je NEKAJ spremeniti!

Vem, da se z zgornjo trditvijo strinjate, ampak … kaj spremeniti?

Usposobite svoje prodajalce, usposobite sebe, da boste začeli pripravljati boljše ponudbe. Ponudbe, ki jih, kot bi rekel znani filmski mafijski šef, nihče ne zna zavrniti (»Make them an offer they can not refuse.«) Jaz vam lahko povem, pokažem in tudi za vas bom pripravil ponudbo, ki je vaše stranke ne bodo zavrnile. Garantirano!

K

Za vas smo pripravili edinstven webinar, kjer bomo skupaj obdelali pripravo ponudb, ki zanesljivo prodajajo. Pokazali vam bomo, kaj deluje, v praksi boste pokazali, kaj ste se naučili, mi pa vam bomo na vaših primerih (kopijah vaših konkretnih ponudb) pokazali, kaj in kako izboljšati.

Skratka, ne samo nujno potrebna teorija, temveč tudi praksa in izvedba.

Končni rezultat? Vaše ponudbe bodo prodajale bolje kot konkurenčne, bolje, kot so prodajale do sedaj.

Garantirano!

Na izobraževanju »Odločili smo se za vašo ponudbo«, vas čaka tudi naslednje: 

  • Izpostavili bomo največje napake, ki jih trenutno delate v pripravi ponudb (večino z lahkoto odpravite).
  • Videli boste, kakšno je dejansko stanje pri vas, ker bomo delali na primerih vaših ponudb.
  • Skupaj bomo pripravili nove verzije vaših ponudb – skratka, z delavnice boste odšli s popravljeno ponudbo (to bom za vas naredil jaz osebno).
  • Dobili boste primer opomnika (»check listo«) – navodila za uspešno pripravo ponudb. Kot piloti boste sedaj tudi vi imeli orodje za preprečevanje katastrof.
  • Komentirali bomo vaše ponudbe in vam povedali, kako jih izboljšati.
  • Pokazali vam bomo, kaj vse vpliva na uspešnost ponudb. Ne gre samo za tekst, pač pa na učinek vsake ponudbe vpliva še 7 zelo pomembnih dejavnikov.
  • Opozorili bomo na besede, ki jih nikakor ne smete uporabljati.
  • Povedali vam bomo, katere besede garantirano delujejo in se jih splača uporabljati tudi v vaši panogi.
  • Govorili bomo o tem, kako izbrati in kako priti do prave baze potencialnih strank.
  • Pokazali vam bomo prodajno pismo, ki ste ga letos pozabili poslati in s katerim boste za 15 % povečali prodajo med vašimi (nekdanjimi) strankami.
  • Opozorili vas bomo na 5 največjih napak, zaradi katerih danes izgubljate veliko evrov.
  • Izdali vam bomo skrivnost, od česa je najbolj odvisno, ali bo vaša ponudba uspešna.
  • Pokazali vam bomo, kako določiti realen cilj vsakega pošiljanja ponudb! Kaj lahko s ponudbo sploh dosežemo, kdaj morate izbrati drugačno pot …
  • Povedali vam bomo tudi, kdaj se splača najeti zunanjega strokovnjaka.
  • Pokazali vam bomo, kako pogosto se splača komunicirati s strankami.
  • Pokazali vam bomo, kako prilagoditi vašo ponudbo različnim medijem (oglas, letak, e-mail, Facebook, tiskana ponudba).
  • Govorili bomo o tem, kako s pravimi besedami predstaviti koristi vaših izdelkov in storitev.
  • Pokazali bomo na različne vrste kupcev in kako jih vsakega na svoj način obvladati.
  • Pokazali vam bomo, kako se lotiti prodaje, kjer o prodaji odloča več ljudi, kjer je prodajni cikel dolg. Komu poslati ponudbo, kakšno, kdaj?
  • Pokazali vam bomo, kako ne dajati vtisa prodajalca, stranka vas mora imeti za svetovalca.
  • Kako pokazati na razliko med vami in konkurenco, kako stranki »servirati« takšne nakupne kriterije, da ji ne preostane nič drugega, kot da kupi pri vas.

Sprostite se za trenutek in si zamislite:

Kako bi bilo, če bi tudi vi lahko, kadar vas je volja, natisnili svoj denar – natisnili ponudbe, ki prodajajo več! Je mogoče prodati nekajkrat več, ne da bi vložili v prodajni proces več denarja?

Je mogoče, dragi moji. Sam sem bil priča ponudbam, kjer smo s spremembo 1,3% besedila povečali prodajo za 4-krat! Ja, na delavnici vam bom pokazal tudi ta primer. Še pomembneje pa je, da vam bom popravil vašo ponudbo!

Če se resno lotite priprave ponudb, morajo te nove in izboljšane ponudbe v kratkem postati vaš najdonosnejši način pridobivanja novih strank in zaključevanja prodaje pri obstoječih strankah. Ne gre za kakšno posebno znanost. Samo natančna navodila morate imeti.

»Odločili smo se za vašo ponudbo!« vam bodo navdušeno sporočale vaše stranke!

Na voljo imate tri opcije, katero boste izbrali?  

  1. Udeležba na webinarjih – vaša investicija je 147 + DDV
  2. Udeležba na webinarju in mi popravimo 2 vaši ponudbi – vaša investicija – 279 + DDV
  3. Opciji A in B dodamo še nekaj posebnega. Mi dodatno pripravimo ponudbo za vaše podjetje. Naši teksti, naš koncept. Vaša investicija 870 + DDV

Kdaj? 

Na zahtevo. Seminarji so pripravljeni za vas. Samo izpolnite prijavnico in lahko začnete takoj.

Na serijo 3 webinarjev (vsak traja 90 minut) se prijavite tukaj: 

Zanima me serija webinarjev – Odločili smo se za vašo ponudbo

    Davčni zavezanec

    Brezplačne novice

    Aja, še nekaj …

    Nekaj boste morali narediti PRED in nekaj PO seriji webinarjev!

    Pred začetkom programa nam boste morali poslati primer dveh prodajnih ponudb. Opišite tudi okoliščine, v katerih so ponudbe nastale, napišite vse, kar moram vedeti. Ponudbe mi morate poslati, ker vam sicer ne bom mogel pokazati, kako jih lahko izboljšate.

    Za vsako ponudbo udeležencev si bom vzel vsaj uro časa. Zato nujno oddajte prijavo čim prej in čim prej mi pošljite primere svojih ponudb. Za vas se bom potrudil, obljubljam.

    Kdo sem vaš tokratni predavatelj?

    Mag. Aleš Lisac, marketinški guru, prodajalec. Vodil je podjetja v petih državah, predaval v 13 državah. Več si o Alešu lahko preberete ob strani. Pozor! Neposreden rezultat udeležbe v programu bo večja prodaja. In svojo investicijo boste dobili nazaj. Večkratno. O prodaji in prepričevanju pa boste vedeli več kot 99 % drugih slovenskih podjetnikov in prodajalcev.

    Torej? Res ne bi bilo pametno manjkati …  Obljubljam pozitivne spremembe v vašem načinu prodajanja. Vaše ponudbe bodo po novem kot sveže natisnjeni bankovci. GARANTIRANO!

    Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite spletno prijavnico: 

    Zanima me serija webinarjev – Odločili smo se za vašo ponudbo

      Davčni zavezanec

      Brezplačne novice

      Vaš Aleš Lisac

      1. P.S. Še nekaj. Prej se boste prijavili, bolje bo za vas. Ker vam bom takoj sporočil dodatna navodila, kaj morate narediti pred delavnico. In že to zna povečati vašo prodajo …
      2. P. S. Če vam gredo na živce stranke, ki pritiskajo na zniževanje cen, in če vam gre na živce konkurenca z brezglavim zniževanjem svojih cen, če vam gredo na živce stranke, ki ne kupijo, ki odlašajo …  potem ne smete manjkati.
      3. P. P. S. »Na tem svetu ni problema, ki ga ne bi mogli rešiti z dobrim prodajnim pismom,« je izjavil pokojni marketinški guru Gary Halbert. Po tej delavnici boste znali povečati prodajo vašega podjetja. Garantirano!
      4. P. P. P. S. Pravo neodvisnost v poslu si lahko zagotovimo samo s stalnim dotokom dobičkonosnih strank. Ampak zato moramo poznati skrivnosti prodaje. Ponudba je ključen del vašega prodajnega procesa. Vsi dobri prodajalci znajo pripraviti odlične ponudbe za povečanje prodaje in dobička. Za vas imam prodajna orožja, s katerimi boste onesposobili konkurenco in si zagotovili natančno toliko posla, kot si želite.

      Izpolnite prijavnico in nasvidenje na seriji webinarjev.

      Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite spletno prijavnico tukaj: 

      Zanima me serija webinarjev – Odločili smo se za vašo ponudbo

        Davčni zavezanec

        Brezplačne novice

        Lisac-lisac.si

        Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
        080/15-09
        ales@lisac-lisac.si

        NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE