Lisac&Lisac

  |  Seminarji in delavnice   |  Ekskluzivni celoletni trening in mentorski program

Ekskluzivni celoletni trening in mentorski program

Marketing, prodaja in podjetništvo z Alešem Liscem

 – »Aleš, če boš res naredil to šolo, računaj name. Vpisal sem se že v toliko različnih izobraževanj, obiskal veliko seminarjev, ampak na program, v katerem boš ti dal vse od sebe in mi pokazal vse, kar znaš, ne bom manjkal… Računaj name, hočem biti zraven. Kdaj začnemo?«

– »Aleš, zakaj res ne narediš tega? Sina ti takoj pošljem v takšen program!«

To sta izjavi dveh poslovnih partnerjev, ki sem jima ob kavi omenil, da razmišljam o celoletnem treningu marketinga in prodaje z ekskluzivnim mentorskim programom. Ideja je zorela dolgo časa, piko na i pa je, priznam, dodala moja žena.

Kateri vplivi so najbolj spodbudni?

Prepričan sem, da veste – vpliv soprog rangira zelo visoko, četudi kot moški tega morda nismo vedno pripravljeni (na glas) priznati. V mojem primeru sicer ni žena predlagala tega programa, vendar je drugače vplivala name. Predlani se je vpisala na celoletno izobraževanje za učiteljico joge. Ne zato, ker bi želela poučevati jogo, ampak je hotela poglobiti svoje znanje. Na voljo je veliko različnih tečajev, učiteljev in virov, vendar pravo znanje v resnici ni hitro in povsod dostopno, zato je izbrala poglobljen študij. Letos izobraževanje nadaljuje in z veseljem opazujem, kako uživa in kako rada hodi na vsa predavanja. Poleg tega je prebrala (hm, celo kupila) zelo veliko knjig o jogi ((najin sin rad pripomni, da je lahko samo še Chuck Norris prebral kakšno več) in pogledala miriado spletnih webinarjev in posnetkov. Zavzeto se je predala študiju in vadbi, jogo ima rada in v tem času se je ogromno naučila.

Scientia est potentia

In sem razmišljal … V vsakem znanju je moč – bodisi v tistem, ki ga dobiš, bodisi v tistem, ki ga daješ. Močno verjamem, da je nesebično predajanje znanja naša dolžnost. O marketingu in prodaji sem do sedaj predaval več kot 160.000 udeležencem različnih seminarjev in delavnic, v 13 državah po svetu. Redno svetujem podjetjem iz več kot 100 različnih panog. Razumljivo, da sem prebral vse, kar mi je s področja marketinga in prodaje v zadnjih 30 letih prišlo pod roke. V mojem podjetju smo tudi izdali več kot 150 knjig, prebral sem jih verjetno več kot 2000. Pogovarjam in družim se z marketinškimi vplivneži z vsega sveta. Bil sem izbran za profesorja leta na zasebni fakulteti in za slovenskega predavatelja leta.

Rad predavam, rad delam z ljudmi in rad pomagam tistim, ki si res želijo nekaj doseči!

Zato bom program ponudil izbrani skupini marketinških entuziastov, ki želijo od mene pridobiti vse do sedaj zbrano znanje in izkušnje.

Kaj mislite, spadate tudi vi med takšne entuziaste?

Vem in vam tudi po pravici povem, da vas verjetno ni veliko takih. Danes mnogi iščejo predvsem instantne in enostavne rešitve za konkreten problem. Tudi to seveda lahko dobite od mene, večina podjetnikov me angažira prav za to, da jim hitro rešim kakšno poslovno težavo.

Moj program pa je namenjen ljudem z drugačno miselno naravnanostjo, saj je samo za tiste, ki želite RAZUMETI marketing in prodajo, poznati in integrirati različne pristope in imeti široko dimenzijo pregleda nad tem področjem.

Program je za tiste, ki želite razumeti, kaj se v resnici dogaja v glavah kupcev, in znati s svojim marketingom in prodajo pravilno pristopati. To je za tiste, ki se zavedate, da tako pomembne funkcije, kot sta v podjetju marketing in prodaja, ne moremo delegirati komur koli.

Začenjam torej s programom, v katerem bomo v enem letu obdelali 12 različnih tematskih sklopov, za katera menim, da jih mora nujno obvladati vsak, ki se ukvarja s prodajo ali marketingom ali ima svoje podjetje, saj noben podjetnik ne sme delegirati marketinško-prodajne funkcije. Nad marketingom in prodajo morate bedeti sami ali pa vsaj dobro vedeti, kaj vse mora znati in delati oseba, ki se v vašem podjetju ukvarja s tem področjem.

Za koga je program primeren, komu je namenjen, kdo izpolnjuje pogoje?

  • Marketing in prodaja vas morata zanimati, biti morate radovedni.
  • Biti morate pripravljeni na učenje, vzeti si boste morali čas za predavanja in vaje, prebrati obvezno literaturo, poslušati intervjuje, gledati filme …
  • Dobro je, če točno veste, kje boste svoje novo znanje uporabili (ni pa to nujen pogoj – lahko da je to le vaš nov hobi, nova ljubezen).
  • Predznanje ni potrebno. Pika. Ne učim golfa, zato lahko vsem, ne glede na predznanje obljubim isto – po enem letu boste igrali kot profesionalec (govoriva o marketingu in prodaji, ne golfu). Ali če sem bolj natančen in realen – po enem letu vam bo vse jasno, razumeli boste igro, ki se imenuje marketing in prodaja. Če morda še ne boste znali napisati najboljšega teksta na svetu, boste stoodstotno vedeli, kakšen tekst mora biti in katere elemente mora vsebovati, znali boste ugotovite, ali je dober ali ne in kje dobiti pravo osebo, ki vam bo tekst napisala. Postali boste mojster marketinga in prodaje. Igro boste poznali do obisti, vseeno pa se vam bo v praksi lahko zgodilo, da boste naredili kakšno napako, vendar me boste tudi po zaključku programa lahko poklicali in vprašali za mnenje. V letu dni bova postala najmanj dobra znanca, če že ne prijatelja. Odnos izvajalec storitve in stranka v najinem primeru ne pride v poštev. Odnos mentor – zavzet učenec je odnos, ki ga iščem. Po možnosti učenec, ki lepega dne preseneti, premaga mentorja! Obljubim, da vas bom v znanju spravil med 1 odstotek tistih, ki vedo o marketingu in prodaji največ.

Na kratko, program je primeren za vse, ne glede na izobrazbo, spol, starost ali izkušnje. Pogoj je, da si želite, da si boste vzeli čas in ste motivirani. Primerno za stare mačke ali za nekoga, ki šele začenja in ne želi začeti s praznim listom papirja.

Vsebina programa

Program se bo odvijal v 12 vsebinskih sklopih.

  1. Elementi marketinga in prodaje, s poudarkom na psihologiji prodaje
  2. Direktni marketing, osnove in napredne tehnike; sodobni prijemi in načini merjenja odziva.
  3. Kako pripraviti ponudbo, ki bo delovala (ne glede na vašo dejavnost)?
  4. Uporaba telefona v poslovne namene.
  5. Kako pripraviti učinkovito prodajno prezentacijo – prodaja z odra?
  6. Uporaba družbenih medijev za povečanje prodaje in dobička – Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn itn.
  7. Kreiranje najboljšega prodajnega sistema – procesa za prodajo vašega izdelka, storitve. Kreativnost v poslu.
  8. Prodaja ena na ena, pogajanje v prodaji, organiziranje prodajne ekipe.
  9. Kreativnost v poslu, velika ideja v vašem poslu.
  10. Oglaševanje, pisanje dobrih prodajnih tekstov, oblikovanje oglasov, ki prodajajo.
  11. Kako povečati prodajo s pomočjo priporočil? Sistemi priporočanja.
  12. Združimo vse, kar smo se naučili v celoto in izpit.

 

Zakaj ta program in ne kaj drugega?

Danes lahko najdete informacij o marketingu in prodaji, kolikor želite. Knjige, seminarji, delavnice, zvočne knjige, webinarji itn. Tudi na spletu je ogromno brezplačnega materiala. Kdor se želi učiti, lahko to naredi brez večjih stroškov. Samo volja in čas sta potrebna.

Vendar … Nič ne nadomesti dobrega mentorja!

Nič ne more nadomestiti diskusij in druženja s sošolci. Igrati šah se lahko naučite iz knjig, lahko pa vas na primer uči nekdanji svetovni šahovski prvak Gary Kasparov. Boste bolje napredovali samo s knjigami ali pod osebnim Kasparovim mentorstvom? Bo zabavneje s knjigami ali v Garyjevi družbi? Kako dejstvo, da ste imeli najboljšega učitelja, pomembno sooblikuje vaše reference?

Nič ni bolj učinkovito kot osebna srečanja, mentorstvo, pogovori, seminarji in delavnice v manjši skupini ljudi. Učenje na daljavo deluje, tudi knjige so super. Če pa želite temeljito in trajno osvojiti neko snov, potem je mentorski program edina prava izbira.

Vsaka naložba naj bo pametna in premišljena

Investiranje v znanje je najboljša naložba. Če se ukvarjate s prodajo, marketingom ali imate svoje podjetje, se vam bo investicija zelo hitro povrnila. Razlika med bankovcem za 20 in 500 evrov? Glavna razlika je v tekstu oziroma številki, odtisnjeni na njiju. V poslu lahko sprejemamo odločitve, ki nam prinesejo 20, lahko pa takšne, ki nam prinesejo stokrat ali tisočkrat več. Vse odločitve niso enake, vsi marketinško-prodajni procesi niso enaki. Ni vseeno, kako se lotimo prodaje. Po enoletnem treningu boste delali manj napak in sprejemali boste boljše odločitve. Vedeli boste, kaj in kako morate narediti, da boste zaslužili več. Če bi imeli še kakšne dileme, boste vedeli, koga in kaj vprašati. Znanje, ki ga boste osvojili pri meni, vam bo prišlo prav, ne glede na panogo, v kateri delujete ali boste delovali.

Nov krog znancev in poslovnih partnerjev

Sam sem študiral tudi v ZDA in še sedaj sem v stiku s svojimi sošolci. Bil sem na več daljših izobraževanjih v tujini in po vsakem sem pridobil tudi nova poznanstva, pogosto tudi nove poslovne partnerje in priložnosti. Ljudje smo produkt drugih, s katerimi se pogosto družimo. Vaš in moj uspeh sta v veliki meri odvisna od ljudi, s katerimi se največ družimo. S tem programom se vam bo odprl nov in uporaben krog znanja in poznanstev.

Prelomnica

Ste opazili, da ko sprejmemo odločitev in se v nekaj pozorno usmerimo, se stvari kar naenkrat začnejo dogajati in odvijati v pravi smeri? Zakon privlačnosti res deluje – če delujemo tudi mi. Akcija vedno premaga razmišljanje in sanjarjenje. Pomembno je začeti in narediti prvi korak. Akcija. Ta program je za vas lahko prelomnica, ki bo vaš uspeh, motivacijo in delovanje prestavila v višjo prestavo.

Naša skupna vizija, cilj?

V enem letu boste o marketingu, prodaji in podjetništvu vedeli več kot po 4 letih običajnega študija. Prebrali boste vsaj 10 pravih knjig, poslušali boste najboljša predavanja, reševali domače naloge. Za vas sem izbral tisto, kar je najpomembnejše. V enem letu vam želim pokazati vse, kar sem se naučil od leta 1989, ko sem ustanovil svoje prvo podjetje. Kot bi vas pod okrilje vzel recimo šahovski velemojster ali mojster borilnih veščin. In njegov cilj bi bil, naučiti vas vse tako dobro, da ga boste nekega dne premagali.

Način dela

  • Predavanja in delavnice
  • Webinarji
  • E-mail reševanje nalog
  • Ekskurzije
  • Skupno obiskovanje seminarjev
  •  Pogovori z uspešnimi podjetniki

Kako in kdaj?

  • 2 dvodnevni delavnici
  • 5 enodnevnih delavnic
  • 5 webinarjev
  • Vsaj en skupen obisk seminarja.
  • Vsaj ena ekskurzija, obisk podjetja, pogovor z uspešnim podjetnikom, diskusija.

Začnemo januarja 2024 in s programom končamo decembra 2025. Enodnevne delavnice se bodo odvijale v Ljubljani, dvodnevne pa v Kostelu, ki zagotavlja mirno in primerno okolje za učenje.

Natančen urnik z vsemi datumi predavanj in delavnic in podroben študijski program vam pošljem potem, ko dobim vašo prošnjo za prijavo.

Vaša investicija, pogoji?

  • 2.400 + DDV. Vključeno vse gradivo, tudi bivanje in vsi obroki v hotelu za obe dvodnevni delavnici.
  • Lahko plačate v treh obrokih po 800 EUR (plačila januar, marec in junij 2024).
  • Prisotnost je obvezna na vsaj 70 % delavnic in webinarjev.

Kako se prijavim?

Enostavno. Pošljite mi mail na ales@lisac-lisac.si. Vpišite svojo telefonsko številko in poklical vas bom. Pogovorila se bova, zagotovo me boste kaj vprašali in tudi jaz vam bom postavil nekaj vprašanj, saj gre za program, kjer bova sodelovala praktično celo leto in še po končanem programu.

  

Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite spletno prijavnico: 

Zanima me Ekskluzivni celoletni trening in mentorski program

    Davčni zavezanec

    Brezplačne novice

    Lisac-lisac.si

    Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
    080/15-09
    ales@lisac-lisac.si

    NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE