Prodaja ena na ena
Sedaj boste končno naredili konec napornemu prepričevanju strank, naj vendarle kupijo pri vas in ne kje drugje …
“Predstavljam močen, dobičkonosen sistem za povečanje vaše učinkovitosti v prodaji ena na ena – ne da bi v marketing vložili en sam dodaten cent.”
S prodajnim sistemom, ki sem ga razvil v zadnjih 26 letih dela v marketingu in prodaji, boste pogosteje »zaključili« prodajo, v povprečju boste dosegali višje cene. Tudi če ne marate prodaje, boste v kratkem času lažje in več prodali.
Dragi kolega podjetnik, kolega prodajalec!
Tudi v tem sporočilu ne odstopam od svojega običajnega sloga – zato je moje sporočilo drugačno, prodorno in direktno.
Kašno je realno stanje v večini podjetij, kako živi večina podjetnikov?
– Večina je v strahu, ali bo imela naslednji mesec dovolj naročil ali ne.
– Večina dela veliko več kot 8 ur na dan.
– Večina tekmuje s cenami, znižuje cene in misli, da bo tako dobila kakšen posel več in zaslužila na ta način.
– Večina čedalje težje pride do novih strank.
– Večina se ni prilagodila novim razmeram, ko kupcev ni več na pretek, in novemu načinu prodaje, ko je treba aktivno kaj narediti, da kupci pridejo k nam.
– Mnogi razmišljajo, ali jim je vsega tega sploh treba, ali se sploh splača tako truditi, ko pa ni in ni rezultatov.
Ampak ni res, da mora biti tako. Tudi v trenutnih razmerah se da delati drugače. Poznam veliko podjetij, kjer je že danes drugače, in tudi sam vem, da gre drugače, saj sicer ne bi bil podjetnik že 26 let.
V vsem tem času, odkar sem s partnerji leta 1989 ustanovil svoje prvo podjetje, sem bil na trgu. Nikoli nisem posloval z državo, nikoli nisem izkoriščal kakšnega paradržavnega podjetja … Vedno sem bil na trgu in vedno sem znal pridobiti dovolj strank.
Uspešna prodaja ni prav nič povezana s talentom. Le sistem morate poznati in se ravnati po njem. Tako kot piloti, ki pred vsakim pristankom in poletom vedno naredimo vse enako!
Danes vam želim pokazati prodajne prijeme, s katerimi boste prišli med 10 % najboljših prodajalcev, ne glede na to, v kateri panogi nastopate.
V vsaki panogi tisti, ki res znajo prodajati, živijo dobro. Seveda obstajajo panoge, ki so preprosto donosnejše, ampak področje ste si izbrali sami.
Vendar poudarjam, celo v panogah, ki so na splošno »zahtevnejše, težje, slabše«, gre dobrim prodajalcem odlično.
Želite biti med najboljšimi prodajalci na svojem področju ali ne?
Katere so veščine, taktike, ki se jih lahko nauči vsak in jih začne takoj uporabljati?
Dobro je poznati tri načine, s katerimi hitro povečate strankino zaupanje v vas osebno in v podjetje, ki ga zastopate. S temi tehnikami boste pridobili strankino zaupanje in zato bo upoštevala vaše nasvete.
Tudi vi bi takoj prodali več, če bi imeli na trgu boljši status. Kako v zelo kratkem času povečati vaš osebni status in status vašega podjetja? Saj veste, da ljudje raje kupimo od nekoga, ki v naših očeh velja za strokovnjaka, za ugledno osebo.
Odvisno od panoge, ampak že samo z nekaj prijemi lahko potrojite svoj dobiček. V resnici je preprosto, vendar večina podjetnikov ne najde časa in pravih virov informacij, da bi naredila pravi preskok v prodaji.
Najboljše po tem, ko ste enkrat med 10 % najboljših (ali pa ne bodimo skromni, med 4 % ali 1 % najboljših v panogi), pa je, da:
vam ni več treba sodelovati v oddajanju ponudb in tekmovanju s konkurenco na način, ki vam ne koristi. Zakaj bi pohlevno čakali v vrsti in upali, da bodo izbrali prav vas? Če gre vendar tudi drugače?
Če ste v prodaji že tako dolgo kot jaz ali še dlje in tudi če ste novinec, ste že bili v položaju, ko ste izgubili posel, čeprav ste vedeli, da ste boljši kot konkurenca.
Trudili ste se, oddajali ponudbe, hodili na sestanke, ampak vse zaman … vse je bilo že vnaprej odločeno.
Ta proces lahko obrnete sebi v prid – ni se vam treba postaviti v vrsto z drugimi konkurenčnimi prodajalci in upati na uspeh, obstaja drugačna, boljša pot.
Obstaja način, s katerim moč v trenutku preide s kupca na prodajalca. Kupec vas bo videl drugače kot sedaj, videl vas bo drugače kot vso vašo konkurenco. Želel bo kupiti prav pri vas!
Na tem planetu je ogromno odličnih prodajalcev. In to, kar vam bom pokazal, v resnici ni nekaj novega. Res pa je, da mora to vsak prodajalec ODKRITI, RAZUMETI in DOJETI.
Stvari dojamete s pridobivanjem izkušenj in če se zraven še učite, se pogovarjate s kolegi in sodelavci, berete, hodite na izobraževanja …
Ko pa enkrat razumete, ste nepremagljivi. In ponujam vam bližnjico do nepremagljivosti v prodaji.
Vse moje stranke, pri katerih smo vsaj delno uvedli elemente sistema, so brez izjeme povečale dobiček in prodajo. Še pomembneje pa je, da so začele prodajati lažje, z manj ali celo brez nervoze in napora.
Res je: prodajanje je lahko prijetno doživetje, ki se ga boste vsako jutro posebej razveselili.
Predstavljajte si, da je prodaja igra, v kateri zmagujete. Vsako jutro vstanete dobre volje, ker veste, da vas čakajo stranke, ki si želijo kupiti, kar prodajate, ki imajo denar in ki želijo kupiti od vas osebno.
Predstavljate si, da strankam poveste, kaj je dobro zanje, kaj se jim splača naročiti in vam verjamejo brez pomislekov.
Prav o tej učinkoviti prodajni metodi bomo govorili. Strategije, veščine, sistem, ki odpravlja trdo, neproduktivno delo v prodaji!
Alternativa?
Da še več delate, še več telefonirate, se pretrgate na pol od preveč dela … Ampak zakaj, če gre tudi drugače, če lahko prodate več z manj dela, z delom, ki vam je v užitek in ne samo napor?
V prodaji zmaguje tisti, ki z inženirsko natačnostjo in doslednostjo izvaja sistem za avtomatično generiranje večje prodaje.
Poznati, razumeti in dojeti morate prave korake, potem gre z lahkoto.
Najboljši del:
Ker boste v prodaji učinkovitejši, ker boste ena na ena 100% uspešni, boste lahko zmanjšali marketinške stroške!
S tem lahko znižate stroške, ali pa boste zaposlili kakšnega prodajalca več, najeli še eno tajnico, dodatne poslovne prostore …
Vsekakor je višja prodaja in višji prodajni izkoristek dobra novica, ne glede na to, ali gre za podjetje z enim samim ali z 80 zaposlenimi.
Kaj sam lahko povem o sistemu, s katerim prodam praktično vsakemu, ki mu želim prodati? Za uporabo teh strategij sem se odločil, ker hočem imeti dovolj kakovostnega časa za družino in zase. Tako lahko pridelujemo svojo hrano, preživljamo čas na kmetiji, potujemo po svetu, se veselimo svojih športnih in učnih dosežkov …
Kaj bo sistem prinesel vam? To veste vi. Morda želite zgraditi nekaj velikega ali pa kakor jaz porabiti višek za lepše in bolj sproščeno življenje.
Predstavljate si vse stranke, ki pridejo v vašo trgovino, na vašo spletno stran, stranke, ki jih vi osebno pokličete ali obiščete. Sedaj pa si predstavljajte, da praktično vse tudi kupijo. Predstavljajte si, da znatno zmanjšate število tistih, ki »samo gledajo«, »morajo še malo premisliti« ali »ki se trenutno nisi odločili« itn.
Kakšne so sedaj, ko prodate praktično vsem, ki se zanimajo, vaše prodajne številke? Dobiček?
Odlično!
Prodajne strategije, o katerih govorim, boste lahko začeli uporabljati takoj, na virih strank, ki jih že imate v tem trenutku.
Postanite prodajni velemojster!
Lisac&Lisac sistem za »zaključevanje prodaje«
Lisac&Lisac »sistem za zaključevanje prodaje« je 7-urna delavnica, po kateri boste prodali več. Garantirano.
Pokazal vam bom in vas vodil, da boste naredili, si pripravili sistem, ki bo posebej prirejen za vas in za vaše podjetje.
Delavnica vam bo všeč in na njej boste izvedeli vse potrebno za uporabo sistema za zaključevanje prodaje v vašem podjetju.
Ampak to še zdaleč ni vse:
Prejeli boste priročnik – zajeten fascikel, v katerem bodo za vas že pripravljene in takoj uporabne prodajne skripte, s katerimi boste odgnali vse odgovore vaših strank, s katerimi boste strankam prodali dodatne izdelke in storitve. Pomembno je, da z uporabo tega priročnika v prodaji ne boste več prepuščeni sami sebi.
Tokrat smo se še bolj potrudili in vas rešili pred vsem dodatnim delom, ki bi ga sicer morali opraviti sami po delavnici.
Sedaj si ne boste več belili glave z vprašanjem, kako udejanjiti, kar ste izvedeli na delavnici, saj smo za vas že vse pripravili, tako da boste samo uporabili pripravljeni priročnik. Hitro in preprosto!
Povedano še drugače, tokrat vas ne bomo samo naučili, kako loviti ribe, ampak vas bomo za lov zelo dobro in dodatno opremili.
Zakaj smo se tako potrudili?
Ker sem v nekaj desetletjih, kar se ukvarjam z izobraževanjem podjetnikov, ugotovil, da preprosto nimate časa. Zato so za vas uporabne samo metode, ki jih lahko hitro in takoj uporabite v praksi.
Najboljši del?
Te metode delujejo tudi v današnjih poslovnih razmerah. Ne gre za nekaj, kar je delovalo pred desetimi, petnajstimi leti …
Prodaja je še vedno prodaja, kot je bila že pred več sto leti. Ampak mnoge metode in taktike potrebujejo osvežitev, ker danes poslovni svet res ni isti, kakršen je bil pred leti.
Danes potencialne stranke vedo veliko več, hitreje in lažje najdejo konkurenco, tudi večina strank v poslovnem svetu že pozna prodajne »trike« in se jim zna spretno upreti. Potreben je torej drugačen pristop.
Danes moramo uporabljati razdelan SISTEM. Žal, z eno samo potezo ne moremo rešiti tako kompleksnega izziva, kot je prodaja sodobnim poučenim strankam. Danes profesionalci enostavno ne improvizirajo, temveč uporabljajo preizkušeni sistem, ki deluje, ki ga lahko uporabijo vsi prodajalci v podjetju in se ga lahko in hitro priučijo.
Predstavljate si … medtem ko se konkurenca zanaša na hladno klicanje, »teženje« strankam in na dvomljive zavajajoče taktike, se vi pogovarjate s strankami, ki so v resnici vnaprej odločene, da bodo kupile pri vas!
Odkrili boste tehnike, ki jih vaša konkurenca enostavno ne uporablja sistematično. Tehnike, ki jih večina ne pozna in se jih ne zaveda:
- Kako prodajati po višjih cenah kot vaša konkurenca? Kako predstaviti ceno, da stranka ne bo presenečena, da jo bo sprejela brez hudega pogajanja?
- 2 hitra načina za povečanje zaupanja strank v vas in vaše podjetje. Zaupanje znižuje stroške in povečuje hitrost. Vi boste znali v stranki vzbuditi zaupanje.
- Zanimiva, enostavna taktika za povečanje prodaje. Primerna za lenuhe – vse, kar morate narediti, je, da stranki postavite pomembno in vnaprej pripravljeno vprašanje.
- Kako se pretihotapiti v podzavest vaše stranke? Ne gre za kakšno čarovniško metodo, samo za poznavanje psihologije prodaje, za znanje, ki ga lahko uporabite v svojo korist.
- Prezentacija v 6 korakih, ki jo mora obvladati vsak prodajalec. Zadevo lahko praktično vidite vsak dan na televiziji, samo po načelu »kopiraj/prilepi« jo morate znati uporabiti v svojem poslu.
- Kako IZBRATI stranke, s katerimi bo lažje delati? Pomembno je, da se predvsem ukvarjate s strankami, ki želijo poslovati z vami in imajo denar.
- Kako pripraviti scenarij za vsako prodajo? Da, prav ste prebrali, dobri prodajalci pripravimo scenarij za prodajo in se ga tudi držimo, enako, kot to počnejo filmski režiserji. Vi odločate o vsem: kje se bo prodaja zgodila, kako bo stranka pripravljena na proces, v kakšnem okolju in kako jo boste nagovorili … Tisti, ki bodo igrali v vašem filmu, bodo na koncu kupci!
- Kako se izogniti 6 največjim napakam pri postavljanju in prezentiranju cen? Mnogi prodajalci s pogajanji samo zmanjšajo razliko v ceni, dobiček in kakšno stranko celo odženejo …
- Prava resnica o ugovorih v prodajnem procesu. Prepoznajte ugovore, ki v resnici pomenijo korak do končnega DA!
- Zakaj prodaja, ki temelji le na predstavljanju lastnosti izdelka in na koristih za stranko, ni dovolj?
- Pravi razlog, zakaj se v resnici nekaj strank odloči na podlagi nižje cene. Če se vaše stranke odločajo na podlagi cene, lahko vi kontrolirate proces in poskrbite, da cena ne bo več tako pomembna. Ne delajte napake, ki jo dela večina prodajalcev.
- Nakupni signali, ki jih morate poznati. Mnogi prodajalci jih prezrejo, čeprav so še kako pomembni.
- Najpomembnejša skrivnost, ki jo najboljši prodajalci uporabljajo za to, da pogosteje zaključijo prodajo. Res škoda bi bilo, če je ne bi poznali tudi vi.
Premišljeno zaključevanje prodaje – vaša vstopnica za poslovanje na način, ki ustreza vam in vašim prodajalcem.
Vi ste tisti, ki odločate o pravilih igre. Ne, ni vam treba biti vedno na voljo strankam, vi lahko delate takrat, kadar sami želite.
Stranke vas morajo spoštovati in vas imeti za partnerja, ki jim pomaga. Po tej delavnici v očeh vaših strank nikoli ne boste navaden, običajen prodajalec.
Vi boste zanje prijatelj, partner, strokovnjak, svetovalec – nikakor pa ne prodajalec, s katerim lahko pometajo in ga izsiljujejo s ceno in drugimi pogoji.
Pomislite, koliko sedaj zaračunavate za svoje izdelke in storitve, in si predstavljajte, kako bo, ko boste lahko zaračunali več. Z večjo razliko v ceni se da bolje živeti, vaš posel pa bo rastel!
Dodatni zaslužek boste lahko investirali v svoj posel ali pa si boste privoščili nekaj, kar si že dolgo želite. Ko ste med najboljšimi 10 % ali 4 % v panogi, je mogoče praktično vse.
Tokrat bomo v glavnem govorili o prodaji ena na ena, vendar so načela enaka tudi, če prodajate skupinam, če uporabljate množične medije … Ampak kot rečeno, poudarek bo na prodaji ena na ena.
Želim vam pokazati DRUGAČEN pristop k prodaji. Pristop, ki že na začetku odpravi ovire, ki sicer preprečujejo, da bi se večina strank odločila za vas.
Saj veste, kako je v večini panog. Vsi se posnemajo med sabo. Ampak če kot pajac sledite drugim, ne morete pričakovati boljših rezultatov, kot jih dosegajo vsi. Vi želite več in boste to tudi dosegli. Vendar ne s posnemanjem, za vas imam nekaj bolj učinkovitega, nekaj drugačnega.
Če ste prebrali pismo do te točke, je to že dovolj zanesljiv znak, da ne spadate med večino, ki se je vdala v usodo in misli, da se ne da ničesar več narediti. Vi ne spadate med tiste, ki na vsak predlog pripomnite:
Ampak mi smo specifični, naš posel je drugačen!«
Takšno razmišljanje je škodljivo. Na mojih seminarjih so bili direktorji pogrebnih zavodov, duhovniki, vedeževalci, zaposleni v jedrski elektrarni. Razmišljanje, »pri nas to ne deluje« enostavno ni produktivno.
Deluje in garantiram, da deluje tudi v vaši panogi in za vaše podjetje!
In tokrat ne govorimo o majhnih spremembah. Ko boste uporabili moj sistem, bo prišlo do korenitih sprememb in do velikega preskoka v vašem načinu prodaje in končnem rezultatu – dobičku.
Tokrat gre v resnici za znatno in hitro povečanje prodaje!
Cena:
Prijava na delavnico ni strošek, temveč je investicija, ki se vam bo povrnila v zelo kratkem času.
Lahko pogledamo tudi takole: v resnici je delavnica za vas BREZPLAČNA – samo nekaj denarja boste založili, ampak rezultati bodo prišli tako hitro, da sploh ni vprašanje, ali ste se pravilno odločili.
Dobra novica je tudi, da za izobraževanje ne bomo zaračunali 2.400 evrov plus DDV – začetna cena, ki jo plačujejo naše individualne stranke.
Ker se boste odločili že danes, si boste zagotovili vstopnico in vse materiale (obsežen fascikel z vsemi vnaprej pripravljenimi materiali za vaše podjetje) za samo 239 € + DDV. Cena za drugega udeleženca (sodelavca, partnerja, prijatelja) je samo 99 € + DDV.
Pomislite … gre za malenkost … z enim samim nasvetom ali taktiko se vam bo povrnila celotna investicija. Ampak to še ni vse. Za vas smo pripravili še
Posebna bonusa (vrednost 466 €).
Bonus 1 (vrednost 297 €)
Fascikel »Vaš kompletni sistem prodaje«
Fascikel, ki bo postal nepogrešljivo orodje za vas in vaše prodajalce, ker boste v njem imeli zapisan in razdelan celotni sistem prodaje vašega podjetja. Kakor inženirji natančno vedo, kako poteka proizvodnja, boste sedaj vi natančno vedeli, kako poteka vaša prodaja.
Bonus 2 (vrednost 169 €)
Individualni videopogovor z menoj, v katerem bom odgovarjal na vaša konkretna vprašanja.
Že samo ta pogovor zna biti zadetek v polno! Saj veste, včasih je kakšno idejo težko prenesti v svoj posel. Tokrat vam bom pri tem konkretno pomagal!
GARANTIRAM, da si boste v 365 dneh od udeležbe na delavnici najmanj povrnili svojo investicijo!
Veste že, da nikoli ne prodajam brez garancije za kupca. Pri meni tudi nikoli ni drobnega tiska in ne izmišljujem si, da garancija na primer velja samo 14 dni …
Zakaj?
»Zaključevanje prodaje« je sistem, s katerim boste prodali in zaslužili več. In ker je velika večina ljudi poštenih, se mi že zadnjih 20 let splača delati s takšnimi garancijami. Ker praktično nimam zahtev za vračilo, ker moje metode vsem, ki jih uporabljajo, prinašajo denar.
Ignoriranje teh strategij in nasvetov enostavno ni pametno. Ne glede na to, v kateri panogi ste, morate prodajati. In škoda je, da namesto vas več proda vaša konkurenca.
Vi ste v poslu prepričevanja strank, klientov, kupcev. Prepričujete jih, naj svoj denar zamenjajo za vaše izdelke in storitve. In v tem smo si vsi enaki, vsi prodajamo! Brez prodaje se ne zgodi nič.
Jaz vam torej garantiram, da bo delovalo. Če ne boste zadovoljni, nas pokličite na 080 1509 in zahtevajte vračilo. Vljudno in takoj vam bomo vrnili denar. To je 100% Lisac&Lisac garancija!
Z udeležbo na delavnici ne tvegate ničesar, vse tveganje nosim jaz. Razloga za odlašanje torej nimate.
Pravo vprašanje torej je, ali si res lahko privoščite manjkati na delavnici in zato ne spoznate vseh učinkovitih strategij za povečanje prodaje, ker ne tvegate ničesar.
Kdaj in kje?
četrtek, 30. november, 2023, Ljubljana
Lahko pa pokličite za izvedbo v vašem podjetju.
Ste se pripravljeni obsoditi na težko kazen, da boste še naprej delali enako kot doslej in izpuščali priložnost za lahek dodaten zaslužek?
Moč prodajnega znanja je tisto, kar loči mnoge, ki imajo, od tistih, ki nimajo. Ne gre za kakovost izdelkov, temveč za to, kdo zna prodati!
Na delavnici boste prišli do potrebnega znanja in motivacije! Zato sem za vas pripravil paket, ki lahko spremeni vašo poslovno in zasebno pot.
Ne splača se vam narediti napake in prezreti tega pisma. Vem, lažje je reči, »bom enkrat drugič, sedaj ni pravi čas«, a se preprosto ne splača! Zakaj ne bi začeli takoj služiti več, če pa vendar lahko?
Zato se prijavite kar takoj!
Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509 ali izpolnite spletno prijavnico tukaj:
Zanima me, kako s pravim ukrepom do večje prodaje
Pomagamo vam zaslužiti več!
Vaš marketinški guru Aleš Lisac
P. S. Koliko denarja ste pripravljeni izgubiti, če izpustite to izobraževanje? Naš »sitem za zaključevanje prodaje« vsebuje vse strategije in navodila, s katerimi boste povečali prodajo in dobiček tudi v vašem poslu. In to v zelo kratkem času!
Če vas večja prodaja in znaten poskok navzgor v prodaji ne zanimata, paket ni primeren za vas. Če vas ne zanima hitro povečanje prodaje, lahko zadevo pozabite.
P. P. S. Res je, lahko tudi napišete novo ponudbo, nov oglas ali še več telefonirate potencialnim strankam, greste na še več prodajnih sestankov. Ampak brez dodatnega znanja, veščin in sistema boste vedno delali preveč za premalo denarja.
Zanima me, kako s pravim ukrepom do večje prodaje