Stavek, po katerem 76 % strank garantirano reče DA!
Stavek, po katerem 76 % strank garantirano reče DA!
Tokrat vam bom izdal skrivnost. Prodajni stavek, ki – preverjeno – 76 % potencialnih strank, ki se odločajo, ali bi kupili ali ne bi, spremeni v kupca.
Skrivnost mi je zaupal gospod, ki v svoji panogi deluje že več kot 20 let, Američani jo imenujejo »charity«. Gre za veliko industrijo.
Zbiranje denarja v dobrodelne namene je panoga, v kateri se vsako leto obrne na milijone dolarjev. In kot v vseh panogah je tudi v tej konkurenca izjemna. Vsak, ki želi nekaj denarja darovati v dobrodelne namene, ima zelo veliko možnosti. Zato je tudi na tem področju treba znati prodajati.
Aleš, povej že tisti stavek, ki v 76 % primerov stranko prepriča v nakup oziroma v dobrodelen prispevek!
Počakajte še malo. Preden vam pokažem stavek, še eno pojasnilo. Stavek deluje samo, če zelo dobro poznate potencialno stranko. Če o stranki ne veste ničesar, ga boste težko uporabili. Najprej je treba narediti domačo nalogo in se pozanimati, kdo je vaša potencialna stranka. Če veste, ali je že kupovala, če veste, kaj, kje in kako pogosto je kupovala, če poznate njene želje in potrebe, ji boste prodali. Sicer pa ne.
No, sedaj pa obljubljeni stavek. Najprej v originalu: »This level of contribution suits your needs the best.«
To je vse. Stranki, ki jo poznate, rečete nekaj podobnega: »Ta višina prispevka najbolj ustreza vašim potrebam.«
Stavek lahko seveda prevedemo tudi malo drugače. In včasih so malenkosti pomembne. Kako ga boste uporabili v svojem poslu? Po pogovoru s stranko je ne boste vprašali, ali bo kupila ali ne, temveč boste raje prodajo zaključili takole: »Gospod Aleš Novak, ker vas dobro poznam in ker vem, kaj želite, je za vas najprimernejši izdelek XC.«
Ali bo delovalo tudi v vaši panogi?
Bo. Garantirano. Vendar morate zelo dobro zadeti, kateri izdelek ali storitev je najprimernejši za vašo stranko.
Ker smo pismo, ki ga pravkar berete, poslali na številne naslove bralcev naših novic, seveda ne morem zaključiti s stavkom:
»Spoštovana bralka, cenjeni bralec, glede na trenutno stanje
prodaje v vašem podjetju sem prepričan, da bi vam obisk te 4-urne delavnice garantirano rešil večino izzivov z vašo prodajo.«
Tega ne morem reči, ker ne vem, ali res želite povečati prodajo in dobiček in ali vas zanima Prodaja ena na ena. Poskusim pa seveda lahko.