Psst – trženje od ust do ust
Izkoristite enkratno priložnost!
Seminar s Tedom Wrightom in Alešem Liscem –
Odkrijte skrivnosti uspešnega trženja od ust do ust
Dragi kolega podjetnik,
predstavljajte si, kako odlično bi bilo, če bi se dober glas o vašem podjetju še bolj intenzivno in sistematsko širil. In to na zgodovinsko najboljši način – od ust do ust in s priporočili.
Pridružite se nam na seminarju, na katerem bomo skupaj s pionirjem trženja od ust do ust, Tedom Wrightom, razkrili, kako trženje od ust do ust in priporočila izkoriščajo za povečanje prodaje in rast blagovne znamke velika in mala podjetja.
Datum: 17. oktober 2024
Lokacija: Modra dvorana, Zdravniška zbornica, Dunajska 162, Ljubljana, parkiranje možno v garažni hiši pod dvorano
Trajanje: 10:00–15:00
Kotizacija: 250 EUR + DDV (za zgodnje prijave Tedova knjiga v vrednosti 39 EUR brezplačno)
Prijavite se zdaj!
Kaj vas čaka, zakaj se vam splača prijaviti takoj?
- del – Predavanje Aleša Lisca: Kako doseči, da vas bodo stranke priporočale več, in to takrat, ko si to vi želite?
Aleš Lisac vam bo predstavil 15 takoj uporabnih metod (enostavnih in poceni za izvedbo), s katerimi boste zagotovili, da vas bodo stranke priporočale ob pravem času in na pravi način. Vaše stranke vas že priporočajo, ampak vi lahko dosežete, da bo tega več in da se bo to dogajalo sistemsko. Po tem predavanju boste imeli izdelan načrt, kako ustvariti prave trenutke za priporočila, ki bodo imela trajni učinek na vaše poslovanje. Trajanje: 90 minut
- del – Predavanje Teda Wrighta: Trženje od ust do ust – Najstarejša in najučinkovitejša oblika trženja
Ted Wright, avtor knjige *Psst* in svetovno priznani strokovnjak za trženje od ust do ust, bo prišel neposredno iz ZDA, da vam razkrije svoje preizkušene tehnike in metode, ki jih uporablja pri svetovanju največjim svetovnim blagovnim znamkam. To je enkratna priložnost, saj bo Ted pred predavanjem v Ljubljani izvedel samo še predavanje v Italiji, nato pa se vrača nazaj v ZDA. V Slovenijo prihaja ekskluzivno na predstavitev prevoda svoje knjige v slovenščino. Trajanje: 90 minut + Q&A
Zakaj se udeležiti, komu je dogodek namenjen?
– Ekskluzivna priložnost: Ted Wright pride iz ZDA samo za ta seminar v Ljubljani. To je vaša enkratna priložnost za srečanje z avtorjem in marketinškim strokovnjakom. Pogosto avtorji v živo povedo še kaj več in drugače, kot zapišejo v knjigo ali posnamejo v video.
– Praktično znanje: Z dogodka boste odšli s konkretnimi metodami, ki jih lahko takoj uporabite v svojem podjetju. Ted bo tudi odgovarjal na vprašanja udeležencev. Ker to zelo rad počne, bo Q&A zelo zanimiv in uporaben.
– Brezplačna knjiga za zgodnje ptice: Prvih 50 prijavljenih udeležencev seminarja prejme brezplačno Tedovo knjigo *Psst* v vrednosti 39 evrov.
- S. Seth Godin pravi: »Sočna, velikodušna in akcijska, to je knjiga, ki jo človek hoče obdržati. Povejte zanjo svojim prijateljem.«
- P. S. Ne zamudite edinstvene priložnosti za srečanje s Tedom Wrightom in pridobite znanja, ki lahko korenito spremenijo vašo poslovno prihodnost.
Prijavite se zdaj!
Naj bo vaša blagovna znamka tista, o kateri se govori! Naj vaše stranke priporočajo vaše podjetje in vaše storitve. Vemo, da so priporočene stranke boljše, vemo, da vas že priporočajo. Ampak zakaj ne bi še okrepili vira svojih najboljših strank?
Vaš kolega podjetnik
Aleš Lisac
TED WRIGHT je direktor podjetja Fizz (Psst), ki je vodilno podjetje na področju trženja od ust do ust. Prispeval je k ponovnemu vzponu številnih znanih blagovnih znamk. Svojim strankam, kot so BISSELL, Intuit, AT&T, Intel in številne druge, pa je pomagal doseči naslednjo stopnjo v njihovem razvoju.
Darilo ob prijavi. Knjiga v vrednosti 39 Eur.
“Trženje od ust do ust obstaja že od nekdaj. Našli smo le boljši in učinkovitejši način za njegovo izvajanje.” -TED WRIGHT
Prijavljam se na izobraževanje Trženje od ust do ust.
Seminar s Tedom Wrightom in Alešem Liscem
Preberite nekaj mnenj o Tedu, potem pa se prijavite na njegovo ekskluzivno predavanje v Ljubljani.
Dr. Americus Reed II, profesor trženja na Wharton School:
“Ted je globoko intelektualen pesniški nagrajenec z redko in eklektično kombinacijo sposobnosti desne in leve možganske polovice. Pozna derivate in da Vincija ter se z navdihujočo lahkoto giblje med tema dvema vzporednima vesoljema. Ta sodobni renesančni človek je vodilni mislec na področju strategije trženja od ust do ust na našem planetu, knjiga Psst pa je biblija na tem področju.”
Trženje od ust do ust ni le strategija – je umetnost. Je bolj zaupanja vredno, bolj pristno, ne posega v zasebnost in je neverjetno stroškovno učinkovito. Kot poudarja Bob Garfield, sovoditelj oddaje *On the Media*:
“Je bolj zaupanja vredno. Je bolj pristno. Ne posega v nikogaršnjo zasebnost. In je smešno poceni.”
Rohit Bhargava, avtor uspešnice *Likeonomics*, pravi:
“Če želite preverjene nasvete o tem, kako navdušiti ljudi, da bodo imeli radi to, kar počnete, in o tem govorili, je Psst redka knjiga o prodaji od ust do ust, o kateri je vredno govoriti.”
Pradeep K. Chintagunta, profesor na University of Chicago Booth School of Business, poudarja:
“Ted nam s to knjigo ponuja dragocen vpogled v to, zakaj imajo vplivneži tako pomembno vlogo, kdo so in kako jih je mogoče prepoznati ter kateri so temeljni gradniki za uspešno prodajo od ust do ust.”
Filip Kotler, svetovno priznan avtor in profesor, pravi:
Pri prodaji sem vedno priporočal pristop od ust do ust. Ted Wright je šel še dlje in to idejo čudovito utemeljil. Branje knjige Psst je kot poslušanje fascinantnega sogovornika, ki deli svoje življenjske zgodbe.”
Prijavljam se na izobraževanje Trženje od ust do ust.
Seminar s Tedom Wrightom in Alešem Liscem