Lisac&Lisac

  |  Novice   |  Koliko nameniti za razvoj kadrov?

Koliko nameniti za razvoj kadrov?

Koliko nameniti za razvoj kadrov?

 

»Koliko naj podjetnik od prihodkov nameni za razvoj, izobraževanje kadrov?«

Za začetek, vprašanje v naslovu je napačno. Ker formule, ki bi določala kolikšen del prihodkov naj podjetnik nameni za izobraževanje ni. Zelo pogosto bi moral tisti podjetnik, ki zasluži manj, v izobraževanje vložiti več, kot pa tisti, ki mu gre dobro. Ker tisti, ki mu gre dobro že itak nekaj dela prav …

Premislimo kaj v resnici danes dela večina podjetnikov in zaposlenih. Vsaj v storitveni industriji. Tipkamo, sedimo za računalnikom, pogovarjamo se po telefonu, hodimo na sestanke. Zaslužek ni odvisen od tega, koliko časa to delamo, pač pa od tega, kako kakovostno je to kar delamo in kako dobro znamo prodati, kar delamo. Pri tem kako dobro nekaj narediti in kako čim dražje to prodati, nam lahko pomaga izobraževanje.  Brez izobraževanja in treninga ne gre.

Uganite kaj bi to lahko bilo … na 11 preznojenih milijonarjev kriči v obleko in kravato oblečen milijonar. Kriči nanje in jim razlaga, da naj se potrudijo, da naj dajo vse od sebe, da naj že naredijo tisto, kar so se dogovorili, da morajo narediti. Vsi ti milijonarji imajo veliko znanja, ves čas so na izobraževanjih, pa še vedno ne delajo kar bi morali. No ste uganili?

Da, gre za nagovor trenerja med polčasom nogometne tekme. V ekipi Reala, Barcelone, Arsenala … igrajo samo milijonarji. In kljub temu, da so za svoje delo dovolj dobro plačani, jih mora nekdo še vedno tudi motivirati, kontrolirati, nadzirati, trenirati, učiti … Brez izobraževanja in motivacije hitro začnejo izgubljati.

Kako pa je z zaposlenimi v »navadnih« podjetjih? Nogometaši trenirajo cel teden, zato, da odigrajo 90 minut v nedeljo, smučarji trenirajo cel teden ure in ure, zato, da se potem za 2 minuti spustijo po hribu navzdol …

Zaposleni pa v glavnem »hodijo na tekme«, trenirajo pa zelo malo. Napaka! No, tako delajo povprečni zaposleni in povprečni šefi. Če želite biti v kateri koli panogi boljši od povprečja, morate delati drugače, kot delajo povprečna podjetja.

Koliko torej vlagati v lastno izobraževanje, v izobraževanje zaposlenih v podjetju? Več kot to delajo konkurenčna podjetja v panogi. Preprosta formula, mar ne. No te formule se bodo držali samo najboljši, samo tisti, ki dosegajo nadpovprečne rezultate.

Lisac-lisac.si

Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
080/15-09
ales@lisac-lisac.si

NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE