Lisac&Lisac

  |  Novice   |  Za kaj vas stranke v resnici plačujejo?

Za kaj vas stranke v resnici plačujejo?

Stranke plačujejo rezultate.

 

Stranke imajo določene želje in potrebe. Vi jim ponudite, kar potrebujejo ali želijo. In za to so pripravljene plačati.

Strank ne zanima, koliko truda ste vložili v izdelek ali storitev.

Strank ne zanima, koliko stroškov ste imeli, kako težko je bilo nekaj dobaviti, narediti …

Podjetniki se pogosto ujamemo v past, da se ukvarjamo z aktivnostmi, ki neposredno ne prinašajo rezultatov. Recimo, če pol leta vsak dan delate na novi spletni strani svojega podjetja, še ne pomeni, da boste za svojo aktivnost nagrajeni. Morda stranke niso pripravljene plačati niti evra za vašo novo spletno stran. Morda spletna stran ne pospešuje prodaje – čeprav bi to moral biti njen glavni cilj.

Skratka, stranke so pripravljene plačati za rezultate. Pomembno je, koliko vrednosti stranka dobi pri vas v primerjavi s konkurenco.

V bistvu je pomembno, koliko vrednosti stranka misli, da dobi pri vas v primerjavi s konkurenco.

Vaš fokus ne sme biti na količini dela, ki ga opravite, pač pa na tem, ali delate prave stvari. Podjetniki znamo narediti marsikaj. Ne smemo pa vsega delati sami. Ker to ne prispeva k maksimiranju dobička in produktivnosti.

Koliko je vredna vaša ura?

Recimo, da ste izračunali, da je vaša ura vredna 50 evrov. To pomeni, da ne smete prijeti za nobeno delo, ki je plačano manj kot 50 evrov na uro. Če delate nekaj, kar je vredno manj kot vaša urna postavka, zapravljate čas.

Dobro se tega zaveda odlična prodajalka v podjetju, kjer šolam prodajalce. Ta prodajalka plačuje svoje kolege, da namesto nje opravijo dela, ki niso produktivna. Recimo, vpisovanje aktivnosti v računalnik, razna administrativna dela … Kolege prodajalce plača tako, da jim da določen del svoje provizije za stranke, kjer dobi pomoč kolegov. Ona pa se v glavnem ukvarja s strankami. Ve, da je delo, ki ji res prinaša rezultate – samo komuniciranje s strankami. In zato večino svojega delovnega časa posveti temu.

Fokus v življenju podjetnika je ključna zadeva. Fokus na prave aktivnosti. Spomnite se Paretovega pravila. Ukvarjajte se intenzivno z aktivnostmi, ki vam prinašajo rezultate.

Branite svoj čas. Poskrbite za to, da vam bo okolje naklonjeno – da boste delali tam, kjer ste najbolj produktivni.

Če vam nekako ne uspeva in še naprej delate, česar ne bi smeli, začnite z vodenjem evidence. Moj dober prijatelj in znani predavatelj je shujšal s preprosto metodo. V excell si je zapisoval vse, kar je vsak dan pojedel. In sčasoma je zmanjšal število vpisov v excell. 😊

Vi si zapišite, za kaj ste vsak dan porabili svoj čas. In s časom boste izločili najbolj neracionalne izrabe časa.

Stranke vas plačujejo za rezultate.

Vaš uspeh je odvisen od tega, kako dobro znate prodati in dostaviti strankam, kar želijo in potrebujejo. Za to pa morate biti fokusirani, osredotočeni na tiste aktivnosti, ki vam prinašajo rezultate.

Veselo na (pravo) delo.

Lisac-lisac.si

Dunajska cesta 106 1000 Ljubljana, Slovenija
080/15-09
ales@lisac-lisac.si

NAROČITE SE NA NAŠE E-NOVICE