Prodaja ena na ena
Uspešna prodaja ni prav nič povezana s talentom. Le sistem morate poznati in se ravnati po njem. Tako kot piloti, ki pred vsakim pristankom in poletom vedno naredimo vse enako! Postanite prodajni velemojster!
Ste že kdaj kaj naročili po pošti?
Ste že kdaj kaj naročili po pošti? Seveda ste. Kako ste se počutili, ko ste prejeli paket? Ste morda paket spregledali? Ste ga odprli šele čez nekaj dni, ali ga celo po pomoti vrgli v smeti? Seveda ne. Paket ste odprli takoj, ko ste ga prejeli. Sedaj pa eno prodajno-poslovno vprašanje: Če bi vsak mesec svojim najbolj perspektivnim strankam ponudbo poslali
Kalkulator – donos na izobraževanje
Za vas smo pripravil serijo 21 kratkih webinarjev. Webinarji so kratki, med 15 in 25 minut. Brezplačno. Z enim klikom se lahko prijavite na celo serijo.
Kako pripraviti in izvesti zmagovito prodajno prezentacijo?
Ko vam prodaja postane v užitek in veselje, kupcem pa predstavite ponudbo, ki jo bodo lahko zavrnili le s težkim srcem.
Kako se pogovarjati s strankami, da vas ne bodo zavrnile?
O vsaj enem področju veste več kot večina drugih ljudi? Zakaj ne bi svojega znanja enostavno in brez napora unovčili?
Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi, da boste zaslužili največ?
Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi, da boste zaslužili največ? “Odkrijte skrbno čuvano skrivnost, s katero pametni podjetniki redno zaračunavajo več kot njihova konkurenca. In stranke z veseljem plačujejo
Odločili smo se za vašo ponudbo
Obstajajo pri pripravi in dostavi ponudb kakšne skrivnosti? Da, veliko jih je. Dobre ponudbe pridejo v prave roke. Dobre ponudbe prejemniki preberejo. Pri dobrih ponudbah prejemniki vedo, kaj morajo in kaj se jim splača narediti. Dobre ponudbe v hipu ustvarijo ZAUPANJE. Zaupanje pa v hipu ustvarijo z nekaj enostavnimi metodami, z enostavnimi besednimi in stavčnimi
Koliko nameniti za razvoj kadrov?
Koliko nameniti za razvoj kadrov? »Koliko naj podjetnik od prihodkov nameni za razvoj, izobraževanje kadrov?« Za začetek, vprašanje v naslovu je napačno. Ker formule, ki bi določala kolikšen del prihodkov naj podjetnik nameni za izobraževanje ni. Zelo pogosto bi moral tisti podjetnik, ki zasluži manj, v izobraževanje vložiti več, kot pa tisti, ki mu gre dobro. Ker
Za kaj vas stranke v resnici plačujejo?
Stranke plačujejo rezultate. Stranke imajo določene želje in potrebe. Vi jim ponudite, kar potrebujejo ali želijo. In za to so pripravljene plačati. Strank ne zanima, koliko truda ste vložili v izdelek ali storitev. Strank ne zanima, koliko stroškov ste imeli, kako težko je bilo nekaj dobaviti, narediti … Podjetniki se pogosto ujamemo v past, da se ukvarjamo z aktivnostmi,
Pohvalite stranko!
Iskren kompliment vedno deluje. Ko osvajate, ali ko prodajate. Kompliment mora biti iskren. Seveda je fino, če imamo v naprej pripravljenih nekaj pohval, zato je najbolje, če si te stavke kar zapišete. Pohvalimo pa po formuli: Najprej iskren kompliment. Potem pa kratko vprašanje. Recimo: Imate pa res lepa lesena tla, jih je bilo težko položiti? Bravo skodle na strehi,